huf Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg kjører nå om dagen NORSK windows 2000. Når jeg skal oppgradere til xp så kommer det en feilmelding om at jeg ikke kan oppgradere til engelsk xp, fordi jeg kjører norsk win2000. Er det ett eller annet jeg kan gjøre for at xp cden skal finne ut at jeg kjører engelsk 2000 i stedet for norsk? Takker på forhånd for alle svar. Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Du kan jo innstallere engelsk W2K først Seriøst tror jeg ikke du klarer å "lure" XP sånn som du tenker. Poenget er at de ikke er KOMPATIBLE språkmessig. Andy Lenke til kommentar
spetter Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg kjører nå om dagen NORSK windows 2000. Når jeg skal oppgradere til xp så kommer det en feilmelding om at jeg ikke kan oppgradere til engelsk xp, fordi jeg kjører norsk win2000. Er det ett eller annet jeg kan gjøre for at xp cden skal finne ut at jeg kjører engelsk 2000 i stedet for norsk? Takker på forhånd for alle svar. -- Hei.. Nei, du kan ikke oppgradere fra Win2k Norsk til WinXP engelsk. For det første er det 2 ulike språk, det må være samme spårk hvis mulig og det er ikke mulig å oppgradere fra win2k til xp i det hele tatt fra xp cden. (Hvis jeg husker rett) Du må nok gjøre en rein innstallasjon av WinXP. Oppgraderings cd og full innstallasjon cd er 2 forskjellige cder / typer Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Win2000 til XP oppgradering? Win2000 = server, winXp = Desktop Sorry måtte bare få det ut.. Som nevnt over, så må du nok formatere disken først. Xp er ikkje kompatibelt med win2000. Hvis du vil ha norsk xp, så kan du laste ned nyt språkset ifra microsoft sin update side. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hvis du vil ha norsk xp, så kan du laste ned nyt språkset ifra microsoft sin update side. Kan du fortelle oss hvordan? Tror ikke noen har hørt om det før. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Har ikkje gjort det personlig, men systro mi har engels xp inne på ein berbar. Ho brukte windows update til å laste ned nye språkvalg. Det var bare teksten på knapper, menyer, rullegardiner o.l. som vart norsk, og ikkje heile systemet. T.d. kontrollpanelet var fortsatt på engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå