Simon Aldra Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Det er noe av det beste, og det regnes som et av de beste. Det er solid som stein, og minner ikke så rent lite om en Lexus. Klare forskjeller, men like fullt. Og i forhold til de andre japanske sedan/stasjonsvognene i den klassen vi nå snakker om, hva har vi ellers? Vi har Nissan Primera, Honda Accord, Mazda 6 og hva annet? Litt block for øyeblikket, har vært våken i 48 timer nå, og har inntatt fire whisky. De bilene har mer spenstige interiører, spesielt Mazda 6, men ikke så veldig solide i forhold til Avensis. - Og så til det virkelige morsomme. Jeg har ikke med ett ord påstått at japanerne ikke kan lage interiører. Jeg liker det ikke når noen får det for seg at det skal legge ord i munnen min, det er ufint og feil. Ser helst at du ikke gjør det i fremtiden. Og i forhold til japanske interiør, de blir bedre og bedre. Jeg tror det var Richard Hammond som sa noe slikt som "The Germans give you over engineered build quality, the Japanese give you ENOUGH build quality". Og det blir bedre og bedre. Ingen tvil om det. Til og med koreanerne klarer å lage et bra interiør nå til dags, se bare på Cee'd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå