Kwante Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hei, jeg har 2 x XFX 8800 GTX kort, og bruker selfølgelig sli bridge. Når jeg spiller S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl med SLI aktivert (aktiverer og deaktiverer gjennom nvidia control panel) har jeg ca 37 fps på de mest krevende stedene. (Det bør merkes at jeg spiller på ALT på fulleste grafikk.) Så kommer det merkelige, når jeg deaktiverer SLI, har jeg helt lik fps som når den var aktivert. Er dette normalt? Er det meningen? Har jeg gjort noe galt? På forhånd, Takk. P.S. Vet ikke om det har noen sammenheng, men når jeg spiller Ghost Recon: Advanced warfighter, kan jeg ikke klikke "Ja" til at jeg har SLI, den er bare grå, og kan ikke klikkes på. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Kjapt spørsmål... Hvilken versjon av driveren bruker du? Hvilke merke har de to kortene dine, og hvilket hovedkort bruke du? Lenke til kommentar
Kwante Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Bruker XFX, både hovedkort (nForce 680i) og grafikkortene. (Driver = 158.22) Lenke til kommentar
Kwante Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 For de som bryr seg: Jeg leste på en side at stalker faktisk ikke har sli support.. så da er det ikke rart jeg ikke merka forskjell.. Nvidia jobber visst med en update som skal gi support for det.. (kanskje den er ute alt, siden var 1 måned gammel..) Case closed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå