mirene Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Jeg har måttet reinstalere Windows XP. Har alle oppdatereinger Problemet er at når jeg så kobbler til spilleren så dukker bobblen med "Found Creative Vision M" opp nede i høyre hjørne. Så dukker denne firkanten med melding opp i på skjermen "Welcome to the new found hardware device This wizard helps you install software for MTP Device" Jeg velger "install the software automaticly" Alt ser ut til å være normalt.. Så beskjeden om at jeg må restarte for den skal fungere ordentlig. Når jeg så har restartet,så gjenntar samme prosedyren seg... Også dette: Under "devise manager" .. "Portable Devises" ligger Vreative Vision:M,med gul varseltrekant... Når jeg da høyreklikker og velger "properties" så ligger denne meldingen under "Device Status" : "This device is not configured correctly. (Code 1) To reinstall the drivers for this device, click Reinstall Driver. Håper noen hvet HVORFOR dette skjer.. Jeg får jo ikke byttet ut eller overført musikk til spilleren :-( (den kommer ikke opp i Windows) Endret 29. juni 2007 av mirene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå