cHilfiger Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Den gamle traaden ble stengt, fordi denm var saa gammel, saa jeg lager en ny hva gjor dere naar dere ikke gjor oppdrag paa gta? jeg finner en tanks og prover aa faa 6 stjerner, saa lenge jeg klarer! ------------------------------------------------------------------ v.1 traaden --------------------------------------------------------------------------------------- oprinneling innleg av dunno1987: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bare lurer på hva folka her inne gjør når dere leker dere på Gta, hovedsaklig Gta San andreas. Jeg bare leker meg rundt med Rustler, flyet fra 2. verdenskrig... Moro med kanonene på motorveien Endret 29. juni 2007 av Tommy_Tha_Tiger Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 vel, iallefall når jeg har gjort ferdig alle oppdragene så bruker jeg juksekodene. kjempegøy Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 vel, iallefall når jeg har gjort ferdig alle oppdragene så bruker jeg juksekodene. kjempegøy 8967902[/snapback] Enig, først så får jeg noen våpen, så dreper jeg noern med motorsag og bbrannslukningsapparat og så tar jeg en motorsykkel og drar til en by jeg ikke har unlocka enda... Og så får jeg fire wanted-stjerner, og SWAT og hele pakka oppi rævva på meg. Og så prøver jeg bare å overleve lengst mulig Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Springer rundt å gjør alt mulig vas, stikker fra politiet og slikt.. så blir jeg arrestert og drept noen gang.. da er det på med cheats udødelig, og masse våpen, og hvilken bil jeg vil ha, åsså er det bare å leke seg men blir utrolig fort kjedelig å spille med cheats.. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 eller: laste ned trainer til GTA: SA og få evigg liv og kjøre med BMX'en vekk fra hæren Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Tar en motorsykkel jeg finner ved et bygningsanlegg, skyter meg opp til 5 stjerner, siden 6 stjerner er alt for kjedelig. Så kjører jeg rundt med politiet bak/foran meg Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 @ complexity: du må jo ikke spille med cheats, bare kødde rundt med de Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Ja, jeg spiller ikke med cheats jeg heller, jeg bare som CJ og kompisene hans ville sagt det "fucking around" Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 @ complexity: du må jo ikke spille med cheats, bare kødde rundt med de 8967927[/snapback] Ja "spiller" jo ikke, gjør jo ikke noen oppdrag liksom. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Prøvde trikset med krana nevnt i forrige tråd. Genialt! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Prøvde trikset med krana nevnt i forrige tråd. Genialt! 8968007[/snapback] enig Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 HAHA! Jeg tok akkurat det oppdraget med Og Loc på beach party, så jeg skulle bare kødde litt, så jeg slukka bålet med brannslukningsapparat og da fikk jeg mission failed: you crashed the party og alle begynte å skyte på meg og tok av helt For et bål liksom... Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hm...akkurat nå har jeg modda inn litt nye smexy våpen på SA, pluss jeg har modda in en escalde <3 Escalde er fin bil. Så nå skal jeg drepe purken og "leke" litt. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Liker og leke med Sanchez, finne forskjellige ramps og gaps. Alltid morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå