Kvass Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Absolutt ikke enig i at gta serien er best på pc med tastatur og mus... Fra GTA3 og utover har spilla vært utvikla til konsoll og de har passa best til det. Har prøvd dem på pc, men jeg likte det ikke noe særlig, spesielt ikke å kjøre bil fordi da har man ingen "feeling". De gamle gtaI og II er jo geniale på pc da. Og at grafikken er laber er jeg iallefall ikke enig i... Det der er bra grafikk dog ikke den best, men med tanke på størrelsen spillet kommer til å ha er det ikke mer å forvente rett og slett. f.eks Assassin's Creed har bedre grafikk og et ganske stort område å bevege seg på, men jeg tviler på at det blir like stort som gta IV. Gleder meg til begge Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Grafikken er jo laber, men story og stemning virker jo genial. Litt Sopranos møter Max Payne. Hørt mye positivt fra konsollspillende venner, men har alltid sett på serien som arcade. Spiller selv kun litt mer avanserte ting som Oblivion, BF2 og GRaw. Er dette mindre arcade og mer fornøyelig på PC enn jeg tror ? 8979429[/snapback] Avanserte ting som bla bla, bf2 og graw? Kan ikke sammenligne de spillene med gta...tssshh Endret 1. juli 2007 av Scortech Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Absolutt ikke enig i at gta serien er best på pc med tastatur og mus... Fra GTA3 og utover har spilla vært utvikla til konsoll og de har passa best til det. Har prøvd dem på pc, men jeg likte det ikke noe særlig, spesielt ikke å kjøre bil fordi da har man ingen "feeling". De gamle gtaI og II er jo geniale på pc da. Og at grafikken er laber er jeg iallefall ikke enig i... Det der er bra grafikk dog ikke den best, men med tanke på størrelsen spillet kommer til å ha er det ikke mer å forvente rett og slett. f.eks Assassin's Creed har bedre grafikk og et ganske stort område å bevege seg på, men jeg tviler på at det blir like stort som gta IV. Gleder meg til begge 8979452[/snapback] I tillegg til det kan det nevnes at helikopter i Vice City var drepen på tastatur. Jeg har også hørt om folk som har hatt problemer med flyging i SA på tastatur. Nei, GTA er blitt konsoll og der passer det best sammen med bilspill. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Javel,men har aldri hatt problemer styre fly/bil med gamepad på PC.Og kjøre spillet i 1600x1200 + AA/AF er jo et pluss for mange. Vise city var en drøm og kjøre på PC(grafikk/styring) SP 2 utgaven så ikke like bra ut,men betyr vel lite når det er konsoll det er snakk om ? PS:kansje det blir bedre på PS 3,men har ikke sett noen spill ennå som ikke kan kjøres bedre på PC.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Absolutt ikke enig i at gta serien er best på pc med tastatur og mus... Fra GTA3 og utover har spilla vært utvikla til konsoll og de har passa best til det. Har prøvd dem på pc, men jeg likte det ikke noe særlig, spesielt ikke å kjøre bil fordi da har man ingen "feeling". De gamle gtaI og II er jo geniale på pc da. Og at grafikken er laber er jeg iallefall ikke enig i... Det der er bra grafikk dog ikke den best, men med tanke på størrelsen spillet kommer til å ha er det ikke mer å forvente rett og slett. f.eks Assassin's Creed har bedre grafikk og et ganske stort område å bevege seg på, men jeg tviler på at det blir like stort som gta IV. Gleder meg til begge 8979452[/snapback] I tillegg til det kan det nevnes at helikopter i Vice City var drepen på tastatur. Jeg har også hørt om folk som har hatt problemer med flyging i SA på tastatur. Nei, GTA er blitt konsoll og der passer det best sammen med bilspill. 8979662[/snapback] Om man synes gamepad funker best, så er det vel bare å bruke gamepad? Jeg bruker både gamepad og tastatur til PC-spill, avhengig av hva som passer best. AtW Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg funderer på om det vil bli noen markant forskjell på Xbox360 og Ps3 versjonene. ville tro at de klarte å pakke mer inn i spillet på en blu-ray disk enn en vanlig DVD, sånn som MGS4 rykter om. De vil vel uansett ikke gjøre det siden Microsoft skal ha en del av kaka! Gleder meg til oktober! Lenke til kommentar
MrTjerbo Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hvis grafikken er sånn som det var på traileren, så er jeg skuffa. Den var veldig firkanta og dåli. Rett og slett Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Blir nok ingen GTA 4 til jul Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Blir nok ingen GTA 4 til jul 9199134[/snapback] You got the news? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) jepp..I got the news... Source Kan ikke huske og ha sett at GTA4 kommer til pc?.. Endret 3. august 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Må nok vente med GTA til 2008 Lenke til kommentar
Assasin91 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 ser sykt bra ut;) i tillegg ser det ut som om at rockstar har greid å lage en litt mer "spennende story" på spillet på de forige GTA spillene syntes jeg at storyen har vært litt lame Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvor gammel må en tråd være, til man blir kalt og "spamme opp en gammel tråd"? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) trodde det hadde kommet en ny trailer nå , da jeg så noe med GTA trailer under Diskuter videoer Endret 8. september 2007 av *Magnus* Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvor gammel må en tråd være, til man blir kalt og "spamme opp en gammel tråd"? 9454668[/snapback] Herregud, hva er så farlig med det a? Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jammen jeg bare lurer, hehe Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Skuffelse, og her trodde jeg det hadde kommet en ny trailer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg