Gå til innhold

Trailer: Grand Theft Auto IV #2

Anbefalte innlegg

Absolutt ikke enig i at gta serien er best på pc med tastatur og mus... Fra GTA3 og utover har spilla vært utvikla til konsoll og de har passa best til det. Har prøvd dem på pc, men jeg likte det ikke noe særlig, spesielt ikke å kjøre bil fordi da har man ingen "feeling". De gamle gtaI og II er jo geniale på pc da.

Og at grafikken er laber er jeg iallefall ikke enig i... Det der er bra grafikk dog ikke den best, men med tanke på størrelsen spillet kommer til å ha er det ikke mer å forvente rett og slett. f.eks Assassin's Creed har bedre grafikk og et ganske stort område å bevege seg på, men jeg tviler på at det blir like stort som gta IV. Gleder meg til begge :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grafikken er jo laber, men story og stemning virker jo genial. Litt Sopranos møter Max Payne. Hørt mye positivt fra konsollspillende venner, men har alltid sett på serien som arcade. Spiller selv kun litt mer avanserte ting som Oblivion, BF2 og GRaw.

Er dette mindre arcade og mer fornøyelig på PC enn jeg tror ?

8979429[/snapback]

Avanserte ting som bla bla, bf2 og graw?

Kan ikke sammenligne de spillene med gta...tssshh

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Absolutt ikke enig i at gta serien er best på pc med tastatur og mus... Fra GTA3 og utover har spilla vært utvikla til konsoll og de har passa best til det. Har prøvd dem på pc, men jeg likte det ikke noe særlig, spesielt ikke å kjøre bil fordi da har man ingen "feeling". De gamle gtaI og II er jo geniale på pc da.

Og at grafikken er laber er jeg iallefall ikke enig i... Det der er bra grafikk dog ikke den best, men med tanke på størrelsen spillet kommer til å ha er det ikke mer å forvente rett og slett. f.eks Assassin's Creed har bedre grafikk og et ganske stort område å bevege seg på, men jeg tviler på at det blir like stort som gta IV. Gleder meg til begge :D

8979452[/snapback]

I tillegg til det kan det nevnes at helikopter i Vice City var drepen på tastatur. Jeg har også hørt om folk som har hatt problemer med flyging i SA på tastatur.

Nei, GTA er blitt konsoll og der passer det best sammen med bilspill.

Lenke til kommentar

Javel,men har aldri hatt problemer styre fly/bil med gamepad på PC.Og kjøre spillet i 1600x1200 + AA/AF er jo et pluss for mange.

Vise city var en drøm og kjøre på PC(grafikk/styring)

SP 2 utgaven så ikke like bra ut,men betyr vel lite når det er konsoll det er snakk om ?

PS:kansje det blir bedre på PS 3,men har ikke sett noen spill ennå som ikke kan kjøres bedre på PC..

Lenke til kommentar

8979452[/snapback]

I tillegg til det kan det nevnes at helikopter i Vice City var drepen på tastatur. Jeg har også hørt om folk som har hatt problemer med flyging i SA på tastatur.

Nei, GTA er blitt konsoll og der passer det best sammen med bilspill.

8979662[/snapback]

Om man synes gamepad funker best, så er det vel bare å bruke gamepad? Jeg bruker både gamepad og tastatur til PC-spill, avhengig av hva som passer best.

AtW

Lenke til kommentar

Jeg funderer på om det vil bli noen markant forskjell på Xbox360 og Ps3 versjonene. ville tro at de klarte å pakke mer inn i spillet på en blu-ray disk enn en vanlig DVD, sånn som MGS4 rykter om. De vil vel uansett ikke gjøre det siden Microsoft skal ha en del av kaka! :thumbdown:

Gleder meg til oktober! :grin:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...