chrishan Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Jeg fikk i dag ny laptop av min arbeidsgiver. Den er smekkfull av diverse jobbrelatert programvare, og kjører en haug med systemer som installerer og oppdaterer alt dette. Da den bare er utstyrt med IE 6, og jeg mark av det, prøvde jeg å installere Firefox. Det gikk helt fint, problemet er bare at jeg ikke kommer på nett med den! Det vil si, jeg har ingen problemer med å koble til intranett, men ikke andre nettsider. IE har ingen problemer med å koble til nett. Er det virkelig mulig at pcen er sperret fra å gå på nett med Firefox? Er det noe jeg kan gjøre med det? Endret 29. juni 2007 av chrishan Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Må du bruke en proxy for å komme på nett når du er på jobb? Har du sjekket om IE er konfigurert med dette? Lenke til kommentar
chrishan Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Jess! Det var det selvfølgelig! Det var en sånn automatisk konfigurasjonsadresse som var lagt inn. At jeg ikke tenkte på det..... Takk for tipset! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå