John Kr Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Kjøpte nettopp Office 2007, men etter installasjonen ser jeg at denne versjonen har kun begrenset støtte for Engelsk stavekontroll. Hva betyr egentlig det? Har jeg de mest brukte daglidagse ordene og mangler f.eks teknisk engelsk, medisin osv? Hvordan får jeg tak i disse (denne) språkpakken for engelsk? Trenger hjelp Endret 29. juni 2007 av John Kr Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Bumper denne ellerede nå. Er det virkelig så få som har greie på stavekontroll (engelsk) i MS Office 2007? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Bumper denne tråden for siste gang. Etterlyser noen som har greie på stavekontroll i MS Office 2007. Saken gjelder, hvor får jeg tak i eller kjøpt den engelske ordlista? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Merker du virkelig noe til dette? Om ikke tror jeg ikke du bør bekymre deg for dette. Men, om du har behov for mer omfattende støtte (også for andre språk), er nok Microsoft® Office Proofing Tools 2003 den rette veien å gå. Jeg har selv XP-versjonen installert, og den fungerer utmerket med Office 2007 såvidt jeg har sett. Endret 4. juli 2007 av aadnk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå