sveioen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Har tatt ut RAM-brikken fra den gamle PCen, 512 MB som er av typen PC2100. I den nye er det 2 * 512 MB PC2700. Hvis jeg setter inn den gamle minnebrikken i den nye PCen vil da alle RAM-brikkene kjøre på PC2100 hvis jeg ikke tar feil? Mer RAM, men kjører på lavere frekvens. Vil jeg få en ytelsesforbedring, eller vil vinningen gå opp i spinningen? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Du vil _antagelig_ få en raskere PC ved bruk av 1,5gib ram @ 266mhz enn ved 1gib ram på 333mhz. Det spørs egentlig litt på hva du bruker PC-en din til. Om du bruker flere programmer samtidig som krever mye minne vil du tjene greit på å ha 512mib ekstra minne til rådighet Lenke til kommentar
sveioen Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Du vil _antagelig_ få en raskere PC ved bruk av 1,5gib ram @ 266mhz enn ved 1gib ram på 333mhz. Det spørs egentlig litt på hva du bruker PC-en din til. Om du bruker flere programmer samtidig som krever mye minne vil du tjene greit på å ha 512mib ekstra minne til rådighet 8967665[/snapback] Grunnen til at jeg vil sette i mer RAM er pga. Battlefield 2 . Så det er primært for spilling jeg vil ha bedre ytelse. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Da vil det nok hjelpe. Etter det jeg har hørt så er battlefield 2 en av de mer minnekrevende spillene som er ute. Oppgrader litt, du Lenke til kommentar
sveioen Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Da vil det nok hjelpe. Etter det jeg har hørt så er battlefield 2 en av de mer minnekrevende spillene som er ute. Oppgrader litt, du 8967694[/snapback] Da var brikken satt i . Virker som det hjalp endel! Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå