Eddie81 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 The Darkness var et spill jeg ikke har hatt lyst på, men når jeg så disse videoene så virket det jo ganske så lovendes. Fikk faktisk lyst på dette spillet alikevel så det beste som kan skje er en spillbar demo i tillegg. Sånn ellers så virket fargene litt bedre på PS3 mens flyten virket bedre i Xbox 360 versjonen. Og siden jeg bare har xbox 360 av de to konsollene så blir det den versjonen på meg. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hvorfor ta forskjellsbilde mellom en loadescreen og i spill? Når spillet loader så er det helt mørkt og kun den lille "bar'en" som beveger seg. Men i spillet så sitter Tommy og prater med seg "selv" i et mørkt rom. Så det bildet her er jo helt jalla.... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Har PS3 versionen loading bar? På Xbox 360 er det alltid en sekvens der fyren prater om ting og tang når det loader Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Er en sekvens hvor han prater, men noen ganger får man også se noen sekunder med loading bar. Sjelden den er så langt nede som på bildet.. men alikevel.. kan godt hende den loader fortere på 360. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det er kanskje for å disse den trege BD-ROM'en i PS3 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Skaffer The Darkness til Xbox 360 pga rumble og achivements og siden onlinedelen er ikke noe tess så går jeg for xbox 360 versjonen Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Det var jo litt av en sammenligning da. Men jeg flirte litt av den her: http://www.xboxperu.com/foro/new/bscap0046.jpg :!: 8967633[/snapback] på denne youtube filmen så kommer det litt loding strek på xbox versjonen også http://www.youtube.com/watch?v=jQ75C6eUd28&NR=1 edit: det kommer film på ps3 også når det loader : Endret 5. juli 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå