Bebeluv Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Lysere ja, men hva med fargene ? Motion Blur da elr? Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Lysere ja, men hva med fargene ? Motion Blur da elr? 8983322[/snapback] 360 skal ha AA & Motion Blur... noe jeg ikke trur PS3 har.. correct me if im wrong! Bare noe jeg har lest Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Disse sammenligningene fra Gametrailers blir aldri bra. Feilene som pekes ut er ting som lett kan fikses med justeringer på selve TV'en. Jeg husker folk klaget over at PS3 versjonen av Oblivion var for lys. Feil som dette er irelevante. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Alle spillene som blei visst var alltid blassse og kjedelige på PS3, fra gametrailers altså. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Lysere ja, men hva med fargene ? Motion Blur da elr? 8983322[/snapback] 360 skal ha AA & Motion Blur... noe jeg ikke trur PS3 har.. correct me if im wrong! Bare noe jeg har lest 8983334[/snapback] Har selv lest at begge versjonene har AA, mens 360 har ett AF filter på Bloom-opplegg.. Ikke motion-blur, det bare virker slik. Litt morsomt at når Motorstorm hadde samme filteret var det for å skjule at grafikken ikke var så bra, mens på 360-versjonen av Darkness er det noe ekstra tøft plutselig.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg driter i om den ene versjonen har en promille bedre grafikk, syns det viktigere med frameraten. Som visstnok er bedre til 360 Og siden PS3 versjonen er noe utsatt, vet jeg lett hva jeg skal velge! 8979913[/snapback] Er ikke 360 versjonen også utsatt da? =/ Impotering av spill er noe vi aldri har hørt om 8980023[/snapback] PS3 versjonen kommer 1 uke senere enn 360 versjonen trodde jeg 360 versjonen: 13juli PS3 versjonen: 20juli Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Er The Darkness ute i Elkjøp butikker nå? Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Var ikke det igår, men kanskje i morgen...elkjøp, expert osv er ikke kjent for og være release horer, ikke her anyway. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Har selv lest at begge versjonene har AA, mens 360 har ett AF filter på Bloom-opplegg.. Ikke motion-blur, det bare virker slik.Litt morsomt at når Motorstorm hadde samme filteret var det for å skjule at grafikken ikke var så bra, mens på 360-versjonen av Darkness er det noe ekstra tøft plutselig.. 8983464[/snapback] De fleste erfaringene jeg har lest sier det er ingen AA. Det kan dog være snakk om 2xAA vs 4xAA eller AA avhengig av belastning på PS3 versjonen. AF filter på Bloom-opplegg? Det ser nå veldig ut som motion blur fra det jeg har sett. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Var ikke det igår, men kanskje i morgen...elkjøp, expert osv er ikke kjent for og være release horer, ikke her anyway. 8984586[/snapback] Aldri si aldri, plukket opp Forza 2 nesten en uke før release hos Expert. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 var jo det jeg sa. 8987013[/snapback] Åja, beklager, leste litt for fort. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Disse sammenligningene fra Gametrailers blir aldri bra. Feilene som pekes ut er ting som lett kan fikses med justeringer på selve TV'en. Jeg husker folk klaget over at PS3 versjonen av Oblivion var for lys. Feil som dette er irelevante. 8983388[/snapback] Er ikke så kult å måtte drive å stille inn tv'et etter hvert spill man skal spille da. På videoen fra gt så så det ut som Ps3 versionen hadde en del bedre sortnivå enn Xbox 360 versionen. Men som folk sier så kan jo dette justeres fra tv'n men er litt kjedelig å drive å justere hver gang man bytter spill. Endret 2. juli 2007 av marius90 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det er somregel mulig å stille på gamma i spillene å da. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Er ikke så kult å måtte drive å stille inn tv'et etter hvert spill man skal spille da. På videoen fra gt så så det ut som Ps3 versionen hadde en del bedre sortnivå enn Xbox 360 versionen. Men som folk sier så kan jo dette justeres fra tv'n men er litt kjedelig å drive å justere hver gang man bytter spill. 8987183[/snapback] Det varierer vel mer fra konsoll til konsoll enn det gjør fra spill til spill. Så så lenge man har PS3 og 360 tilkoblet på forskjellige innganger på TV'en så spiller det jo ikke noen rolle da så godt som alle nye TV'er har mulighet for å ha forskjellige innstillinger på forskjellige innganger. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg tror jeg satser på PS3 versjonen, er litt redd min X360 kommer til å eksplodere å utrydde hele nabolaget mitt..... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg tror jeg satser på PS3 versjonen, er litt redd min X360 kommer til å eksplodere å utrydde hele nabolaget mitt..... 8988368[/snapback] Jeg satser på versjonen uten framedrops. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg tror jeg satser på PS3 versjonen, er litt redd min X360 kommer til å eksplodere å utrydde hele nabolaget mitt..... 8988368[/snapback] Men allikevel tør du beholde den? Content is king Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Spillet ser definitivt ikke slik ut hos meg, når du starter spillet så får du velge hvilken color profile du vil ha. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Vi snakker nordisk release her. Spill kommer ofte før i andre land, så det er mulig å få tak i dette. Feilen er rettet. gamer.no og jeg forholder oss til datoer som distributørene kommer med. Og disse kan endres i siste liten. Sist med Transformers som komer 6 juli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå