Gå til innhold

The Darkness Comparison

Bebeluv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sony har aldri uttalt at det skal se bedre ut om det er porta til X360. Husker ikke hvem, men de hadde hvertfall ingenting å gjøre med sony?

8969339[/snapback]

Du tenker nok på Factor 5 sin uttalelse om at utviklerene burde bruke PS3 som hovudplatform, for å så porte spill til 360 siden dette var ein langt lettere prosess enn vica versa. :)

Lenke til kommentar

M2 så mye mer tydligere og forskjell på farger på PS3 , 360 versjonen så litt jevnt ut med fargene, da mener jeg sånn at fargene så litt for likt på alt.

Hvertfall på starten når dem sitter i bilen, da ser man trynet til han til høyre mye mer naturlig farget på PS3 versjonen

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar

Vil tro at det er kjekt med litt tydligere konturer i mørket på PS3, siden det er en fordel å bruke mørke områder i spillet. :)

Vet ikke hvem som har rett her, Gamespot eller IGN, sistnevnte sine bilder var jo ganske ubrukelig til sammenligning da ingen bilder var på samme plass, og flere våpen på skjermen, samtidig som de tar saving.. :-/

Skyggene på 360 virket litt dårligere, men det blir veldig vansklig å avgjøre når bildene ikke er lik. :-/

Så nettop Gametrailer HD sammenligningen, personlig synes jeg fargene på 360-versjonen var blassere og gråere, så det tydligst på folkene når dem kjørte i tunellen, motion blur'en var også litt irriterende. :-/

( http://www.gametrailers.com/player/21123.html )

Ekstra-innholdet på PS3-versjonen, er stummfilmen Nosferatu (basert på Bram Stokers novelle).

Den kan du også se her;

http://www.archive.org/details/nosferatu

Ser ut til å sette skummel stemning for Darkness.. :)

Har også hørt rykter om at det var Top Cow-comics som du kunne låse åpen, håper det stemmer.. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Hva er grunnen til at ting er så utydelig og hvit på 360 versjonen?

Kan det være dårlig sortnivå på Tven dem tester med elr :p

Ting ser jo ut som ja, hva skal jeg si a alt er jo uskarpt.

Minner meg om Fear comparison da PS3en hadde lysere bilder på grunn av HDMIen.

Kanskje dem tester med Elite? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg driter i om den ene versjonen har en promille bedre grafikk, syns det viktigere med frameraten. Som visstnok er bedre til 360  :thumbup: Og siden PS3 versjonen er noe utsatt, vet jeg lett hva jeg skal velge!

8979913[/snapback]

Helt enig. Dessuten klarer jeg ikke spille FPS-spill med Playstation-kontrollern, da de stickene er altfor nærme.

Og for at jeg ikke skal bli grillet til helvette slenger jeg på at dette er bare noe jeg mener.

Lenke til kommentar
Jeg driter i om den ene versjonen har en promille bedre grafikk, syns det viktigere med frameraten. Som visstnok er bedre til 360  :thumbup: Og siden PS3 versjonen er noe utsatt, vet jeg lett hva jeg skal velge!

8979913[/snapback]

Er ikke 360 versjonen også utsatt da? =/

Impotering av spill er noe vi aldri har hørt om :hmm:

Lenke til kommentar
Det er det som er digg med ps3, man slipper å vente på tysk,fransk ++ poop oversetting

8979920[/snapback]

Kva meinar du? Må dei ikkje øvesette spela på PS3? Gjer maskina det on-the-fly?

Enig med det folk seier om at PS3 versjonen har litt betre fargar, spesielt i bil-scena. Begge spela ser knall ut, og The Darkness er eit utruleg bra spel. Forøvrig, i video-comparison merkar ein at frameraten er betre i 360 utgåva. Og mangelen av motion blur i PS3 er òg ein minus, då det gir ein veldig tøff effekt på 360 utgåva.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Det er det som er digg med ps3, man slipper å vente på tysk,fransk ++ poop oversetting

8979920[/snapback]

Kva meinar du? Må dei ikkje øvesette spela på PS3? Gjer maskina det on-the-fly?

8983107[/snapback]

Lol! The power of cell indeed :)

Lenke til kommentar

Kom over en som skrev dette i kommentarer... om det er sant eller ikke.. aner ikke, men kan jo kanskje forklare hvorfor 360 utgaven er lysere

The only real noticable difference is the gamma was turned up on the 360 version. See when u start a new game it gives you the option to change the profile colour settings,along with the gamma for that particular profile.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...