Gå til innhold

The Darkness Comparison


Bebeluv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De mener vel bare at det er kortere lastetider på 360'en. Man ser jo at den kun har kommet ca. 1/3 på fremdriftsindikatoren for lastingen :)

 

Fra spøk til revolver. Synes nesten litt synd på PS3 leiren, som snart bør få litt mer valuta for pengene. Håper det snart skjer.....hvis ikke holder jeg meg til 360 og Wii(som jeg forøvrig snart kvitter meg med, hvis ikke det kommer noen flere ok spill).

Lenke til kommentar

Har lenge lurt på hvilken versjon jeg skulle kjøpe, men ut fra dette så har jeg bestemt meg:

"Both versions are content-identical. You wont get any special features from one game of the other."

 

"The Xbox 360 is much smoother both in terms of edges and models."

 

"You're gonna get several more jaggies in the Playstation 3 version especially when you bring up your "Darkness Powers". There are tons of jaggies in walls, in character models and enviromental pieces. In the Xbox 360 version there are some jaggies but not nearly as many as in the Playstation 3."

 

"Another difference is that the Playstation 3 version has several framerate drops"

 

"Soundwide, contentwise, gameplaywise the game is the same."

 

"Online gameplay is better in the Xbox 360 because of Xbox Live."

 

Da vart det 360 versjonen!

Lenke til kommentar

Ingen tvil om hvilken versjon man bør gå får om man har begge platformer nei. Men selve sammenligningen over her var jo av det ytters tvilsomme slaget, venter heller på ein av gametrailer sine head to head videoer.

 

Uansett er det jo nesten utrolig at sortnivået i spillet ser like bra ut på begge platformene :p

Lenke til kommentar

Jeg har den oppfatningen at Gamer.no har rimelig peil på utgivelsesdatoene sine. Ser at Darkness står fortsatt på 29/6 - altså i dag. Noen som kan bekrefte at det er i hyllene??

 

Ellers - de screenshotsene vi har sett har vært for små til å dømme noe som helst, pluss man må jo se det i bevegelse. Dog - ut fra alle rapportene og reviews der det nevnes jaggies og frame slow downs på PS3 så blir det 360.

Lenke til kommentar
Stemmer det at dette spillet er utviklet for PS3 og så portet til 360?

Mener jeg leste det ett sted for en stund siden...

8968410[/snapback]

 

Trodde det var omvendt eg?

8968536[/snapback]

 

Ja, jeg veit ikke.. men så flere i tråden det er linket til nevne dette

 

How come when the 360 getsa ps3 port it has better aa and looks better, yet every one screams port when its supposedly done the other way round?
yeah i think its weird that 360 port on ps3 look bad but ps3 port to 360 look beter! like vf5 and now darkness.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...