abene Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 En ny betaversjon av multimediaprogrammet RealPlayer er nå sluppet - nå med muligheten til å lagre videoer. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Er real-player noe å ha? Sist jeg var borti det var det så infisert med dritt, og så ivrig på å "stjele" avspillingsrettigheter at jeg vil klassifisere det som søppel. AtW Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Et program jeg virkelig håper avgår med døden. Makan til rammel. Samtidig er det veldig synd at det enda er en del websider som bruker formatet, spesielt i UK (av en eller annen merkelig grunn). Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Realplayer var vel det store for 10 år siden..... Søppel er det vertfall Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 quicktime fra apple er etter min mening mer søppel, ikke at det unnskylder realplayers infosenter som popper opp etter install. kanskje de har forandret dette i neste versjonen? Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg for min del holder meg til Mediamonkey. Funker best i windows etter min erfaring. Begynte å bruke den etter at Winamp ble plaget med krash og tok mye minne når jeg skulle laste hele mediebiblioteket mitt som er 'stort'. Det er det eneste musikk behandlingsprogrammet hvor jeg ikke har hatt disse plagene. Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Må jeg absolutt spille av RM filer, bruker jeg heller RealAlternative (og QuicktimeAlternative til Quicktime filer). Lenke til kommentar
Bengt Who Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Selve videoteknologien til realplayer var veldig god til det den skulle. Vise frimerkevideo over modem og andre trege forbindeleser. Så ble de fristet til å sende med reklame. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Quicktime og Realplayer = virus. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Kjører RealPlayer i Linux, og er kjempefornøyd. Linux-versjonen er rask, effektiv, og uten noe reklame. Slik burde også Windows-versjonen vært! Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Antall sider som streamer med Real har minsket betraktlig de siste par årene, har jeg et inntrykk av; det går mer i Windows-formatet -- noe som er bedre. Forøvring har jeg -- som mange andre her -- fjernet drittet for lenge siden, da programvaren ble bare mer og mer ondsinnet. Bruk Real Alternative til Media Player Classic. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Quicktime og Realplayer = virus. 8967664[/snapback] slenger meg på her.... eneste som er værre en realplayer og faktisk quictime. de er allt for dominerende, tar seg tilrette og suger stort når det gjelder video avspilling. leve VLC-player sier nå jeg Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Gidder ikke installere Real Alternative engang. Den ene gangen i året jeg snubler forbi en .rm hopper jeg bare over å se på den evt. finner den i et annet format. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Linux-versjonen har jeg hørt skal være god. Den er vel skrevet fra bunn opp, i motsetning til PC-versjonene som har bloatet seg mer og mer på gamle synder i adware-markedet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Realplayer er som å ha irriterende adware på maskinen hele tiden. Sikkert oppfunnet av noen blåruss i fylla. Man får heller gå glipp av en godbit i ny og ne enn å ha sånne programmer på maskinen. Lenke til kommentar
khaakon Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) 'Blåruss i fylla' ROFL COPTER Der traff du spikern på hodet! Edit: VLC Endret 29. juni 2007 av khaakon Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Linux-versjonen har jeg hørt skal være god. Den er vel skrevet fra bunn opp, i motsetning til PC-versjonene som har bloatet seg mer og mer på gamle synder i adware-markedet. 8970302[/snapback] Jepp, Linux-versjonen av RealPlayer er basert på en open-source mediaplayer som heter HelixPlayer, og er mye bedre enn Windows-versjonen. Den spiller filmene den skal - hverken mer eller mindre Endret 29. juni 2007 av Langbein Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Enig med mange her. Av real og quicktime ender man opp med masse virus, spyware osv, i tillegg til reklame, popups osv. MEN, dette må jeg tilføye; Linux-versionen er bra. Denne er bygd av Helix-Player som nevnt tidligere, og er fri for dritt. Ellers er det VLC som gjelder, men MPC duger også. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 quicktime ender man opp med masse virus, spyware osv, i tillegg til reklame, popups osv.Oksemøkk!QT Player har null morrovare. En elendig spiller og den dårligste decodigen av h264 ja, men ikke den seriemorderen som Real er. CoreAVC og Media Player Classic er en vinnende kombinasjon hvis du foretrekker codec og avspillere som ikke krever IBM's Deep Blue for å spille T2 i 1080P h264. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg har aldri opplevd eller hørt noe om -- bortsett fra det som er påstått her -- at QT har spyware, el. Det er bloatware, ja, og det prøver å overstyre valg av mediaavspiller, ol. -- men ikke noe spyware. Jeg mener å huske at for ca. fem-seks år siden, var ReaPlayer en av de programmene som var "standard" å ha en PC; som alle måtte ha -- sammen med WinAmp, Napster, mIRC, etc. De innså vel at de ikke klarte å konkurrere på moralt vis, så de måtte ty til skitne triks, ved å prøve å infisere PC. Ugh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå