Gå til innhold

Landskap for kritikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Horisonten ødelegger en del i et bilde som dette, når sjøen er så sentral...

Den må være rett!

Meget spennende område, flotte farger!

 

Ville nok gått litt til venstre eller lenger frem til høyre, for de store lyse steinene foran drar til seg mye oppmerksomhet. De røde til venstre ser jo ut som de er fra Mars...

Hadde kanskje vært fint å få den slanke kaktusen frem til høyre som forgrunn?

Lenke til kommentar

Det var et veldig fint landskapsbilde. Men jeg kunne tenke meg at du har gått lengere fram, helt til der "stranden" begynner, fordi jeg synes fjorden her er den mest interesante delen.

 

Bilde er litt skjeft også, men det har vel de andre påpekt. For meg er ikke det den viktikste delen

Lenke til kommentar

Forgrunnen ble nok problematisk med de kvasse og dominerende stenene som er vanskelig å croppe bort. Vil nok croppe litt mer rett under den dominerende busken og ta bort kaktusen til høyre som trekker en del oppmerksomhet, samt litt cropp til venstre. Jeg har som sagt rettet horisonten i eget bilde, dette er en bukt og en strand som ikke er helt rette i utgangspunktet, fant 1,09 grad feil i horisonten, men legger det ikke ut påny. Takk for kritikken alle sammen.

Lenke til kommentar

Autoxave: Her har jeg fokusert mot det totale landskapet, det er vel naturen her som er tiltalende. For å få med mest mulig har jeg brukt 15mm vidvinkel. Går en ned i landskapet vil en miste noe av oversikten, men burde kanskje unnlatt busken i forgrunnen på grunn av steinene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...