brainware Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Nikon D2Xs Sigma 15-30mm f3.5-4.5 @ 15mm f11 1/125sek RAW -0.3EV ISO200 Nikon Programmed Auto (manuell justering etter behov) Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg synes du kanskje kunne ha rettet opp horisonten... Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Jeg synes du kanskje kunne ha rettet opp horisonten... 8967478[/snapback] Den er så rett som den kan bli. Foresten var det et veldig fint bilde. Endret 29. juni 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
brainware Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Takk for svar Cooler! Jeg har rettet opp bildet 1 grad i min egen kopi. Takk for synspunktet Henrik ! Lenke til kommentar
magneska Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Fint bilde, men forgrunnen ble altfor rotete for min del. Et annet utsnitt hadde nok vært bedre?! Hvor er det egentlig du er? Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Horisonten ødelegger en del i et bilde som dette, når sjøen er så sentral... Den må være rett! Meget spennende område, flotte farger! Ville nok gått litt til venstre eller lenger frem til høyre, for de store lyse steinene foran drar til seg mye oppmerksomhet. De røde til venstre ser jo ut som de er fra Mars... Hadde kanskje vært fint å få den slanke kaktusen frem til høyre som forgrunn? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det var et veldig fint landskapsbilde. Men jeg kunne tenke meg at du har gått lengere fram, helt til der "stranden" begynner, fordi jeg synes fjorden her er den mest interesante delen. Bilde er litt skjeft også, men det har vel de andre påpekt. For meg er ikke det den viktikste delen Lenke til kommentar
brainware Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Forgrunnen ble nok problematisk med de kvasse og dominerende stenene som er vanskelig å croppe bort. Vil nok croppe litt mer rett under den dominerende busken og ta bort kaktusen til høyre som trekker en del oppmerksomhet, samt litt cropp til venstre. Jeg har som sagt rettet horisonten i eget bilde, dette er en bukt og en strand som ikke er helt rette i utgangspunktet, fant 1,09 grad feil i horisonten, men legger det ikke ut påny. Takk for kritikken alle sammen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Syns bildet var veldig stilig, jeg. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Et ok bilde, jeg syns forgrunnen er rotete og trekker mye ned. Horisonten er noe skjev. Jeg ville ha lagt til mer fargemetning, men dette er vel smak og behag. Hvilket punkt har du fokusert mot? Lenke til kommentar
brainware Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Autoxave: Her har jeg fokusert mot det totale landskapet, det er vel naturen her som er tiltalende. For å få med mest mulig har jeg brukt 15mm vidvinkel. Går en ned i landskapet vil en miste noe av oversikten, men burde kanskje unnlatt busken i forgrunnen på grunn av steinene. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 For skjev horisont, som tidligere sagt. Jeg kunne også likt å sett et hovedmotiv et sted.. Ellers fin kompisosjon og fine farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå