SkauG^ Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Hei, jeg har piercing i leppa og istad greide jeg selvfølegelig og miste den. tenkte det gikk bra til dagen etter. seinere på kvelden fant jeg den igjenn så slapp og kjøpe nye men wtf ? den går ikke inn ? vokser virkelig hølet igjenn så fort ?? veit jo om folk som ike har brukt piercingen sin i f.eks øyenbrynet på 2 uker uten og ha måtte tatt nytt høl :S Jeg hadde piercingen ute i Max 2 timer, finnes det piercng garanti elns ?? xD har ikke lyst og betale 600,- for og ha hatt ut pieringen i 2 timer Endret 29. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Hvor lenge har du hatt piercing? Endret 29. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
SkauG^ Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Har hatt de i 2-3 mnd'r sånn ca. men har finni ut noe. jeg kan stikke inn: Liten sikkerhetsnål = Greit ! Medium sikkerhetsnål = Greit! Stor sikkerhetsnål = Greit! Piercing bolten = Går ikke! har det noe med skrue mønstere på tuppen og gjøre kansje ? Har prøvd o dytte inn hadt,løst,vridd,skrudd,lirka på den i 1 time. men den vill altså ikke inn. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Er det SÅ stor forskjell på tykkelsen? (sikkerhetsnål kontra piercing) Endret 29. juni 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Er det SÅ stor forskjell på tykkelsen? (sikkerhetsnål kontra piercing) 8967500[/snapback] Piecing er litt tykkere ja Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Prøv å smøre med litt matolje ...!? Lenke til kommentar
SkauG^ Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Nei, kan prøve nå ^^ Skal oppdatere om det går elr ikke Lenke til kommentar
SkauG^ Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Funka dårlig, har til slutt finni ut at hullet er for lite, jeg har pressi til jeg får tårer i øya siden er no nerver der i leppa som fører til noe baki tannkjøttet :S Må nok ta ny og det har ejg seff ikke penger til Lenke til kommentar
Quixotix Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Min opplevelse er at hull i tunge eller leppe gror veldig fort igjen, dette har visst noe med vevtypen eln., så ja, det hullet kan gro ganske bra igjen på bare et par timer. Og jeg har aldri opplevd noen piercing-studioer med garanti, så du må nok enten fikse dette selv eller ta en ny. Hvis du sitter selv og prøver å utvide hullet så piercingen skal få plass igjen, er det bare en ting du må huske: Piercingen og hendene dine må være renset når du holder på med det her. Vask hendene godt, og rens piercingen med Klorhexidin, sjangsen for infeksjoner er ganske stor hvis det kommer noe bøss inn. -Q Lenke til kommentar
SkauG^ Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Kokte piercing dritten og vaska meg med varmt vann før jeg fikla med detta men gidder ikke ta eget høl.. har dårlig erfaring med det og vil ikke gå noe lenger innpå det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Slimhinner gror styggfort, og leppa er del av en slik. Det er nok derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå