Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mistet piercing, fikk den ikke inn igjen.

SkauG^

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har piercing i leppa og istad greide jeg selvfølegelig og miste den. tenkte det gikk bra til dagen etter. seinere på kvelden fant jeg den igjenn så slapp og kjøpe nye men wtf ? den går ikke inn ? vokser virkelig hølet igjenn så fort ?? veit jo om folk som ike har brukt piercingen sin i f.eks øyenbrynet på 2 uker uten og ha måtte tatt nytt høl :S

Jeg hadde piercingen ute i Max 2 timer, finnes det piercng garanti elns ?? xD har ikke lyst og betale 600,- for og ha hatt ut pieringen i 2 timer

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt de i 2-3 mnd'r sånn ca. men har finni ut noe. jeg kan stikke inn:

Liten sikkerhetsnål = Greit !

Medium sikkerhetsnål = Greit!

Stor sikkerhetsnål = Greit!

Piercing bolten = Går ikke!

har det noe med skrue mønstere på tuppen og gjøre kansje ?

Har prøvd o dytte inn hadt,løst,vridd,skrudd,lirka på den i 1 time. men den vill altså ikke inn.

Lenke til kommentar

Funka dårlig, har til slutt finni ut at hullet er for lite, jeg har pressi til jeg får tårer i øya siden er no nerver der i leppa som fører til noe baki tannkjøttet :S Må nok ta ny og det har ejg seff ikke penger til

Lenke til kommentar

Min opplevelse er at hull i tunge eller leppe gror veldig fort igjen, dette har visst noe med vevtypen eln., så ja, det hullet kan gro ganske bra igjen på bare et par timer. Og jeg har aldri opplevd noen piercing-studioer med garanti, så du må nok enten fikse dette selv eller ta en ny.

Hvis du sitter selv og prøver å utvide hullet så piercingen skal få plass igjen, er det bare en ting du må huske: Piercingen og hendene dine må være renset når du holder på med det her. Vask hendene godt, og rens piercingen med Klorhexidin, sjangsen for infeksjoner er ganske stor hvis det kommer noe bøss inn.

-Q

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...