DraZeN Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Skal bestille : Asus a7n8x deluxe 256mb pc3200 corsair ram Albatron geofrce 4 ti4200 special edition Samsung 16x/48x dvd rom wdc 80gb 8mb cache Er det lurt av meg å bestille dette fra databutikken.com har sett at de har fått mange 1ere på hardware.no og er skeptisk ... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Ja, jeg har handlet der mange ganger, raske og billige. De er litt trege på returer, jeg sendte tilbake et defekt hovedkort og fikk tilbake et nytt etter nesten 2 uker. Jeg synes ikke det var så fryktelig ille, men de kunne jo godt ha vært "litt" raskere Lenke til kommentar
starfish Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Ja, jeg har handlet der mange ganger, raske og billige. De er litt trege på returer, jeg sendte tilbake et defekt hovedkort og fikk tilbake et nytt etter nesten 2 uker. Jeg synes ikke det var så fryktelig ille, men de kunne jo godt ha vært "litt" raskere Tror kanskje han prater om hardwaren han skal bestille. Ser forresten bra ut, det oppsettet der. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Er det lurt av meg å bestille dette fra databutikken.com har sett at de har fått mange 1ere på hardware.no og er skeptisk ... Det ser jo ut som han tviler på databutikken, ikke på hardwaren Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Synes dem er relativt treige, og for å ikke snakke om returer. Tallene fra "erfaringer" sier vell litt også. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Ja tviler litt på dem siden det er blitt skrevet mye møkk om dem , men skal la tilliten komme dem til gode og prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå