Gjest Gjest_usikker Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hei! Er ei jente som jeg har reist mye på ferie med fra barndommen og litt oppover. Grunnen til at hun alltid var med på feriene var at foreldrene våres er veldig gode venner. Har alltid hatt det morsomt i lag på de feriene, men når vi kom hjem igjen var det som om vi ikke kjente hverandre, eller det at vi egentlig aldri tok kontakt. (Hadde ikke hverandres msn eller tlf-nummer.) Nå er det vel 2 år siden vi var på en slik ferie sammen, men jeg har truffet henne flere ganger senere; oftest at jeg har tilfeldigvis møtt henne og sagt hei. For ei lita stund siden så fikk hun jobb i firmaet til til mora mi også, ganske tilfeldig faktisk, så det bringer frem flere muligheter. Fant ut at for ca. 3 måneder siden at jeg var veldig forelska i henne, jeg har alltid likt henne, men nå på en helt annen måte. Så tingen er den at jeg har faktisk fått msn addressa hennes av en kamerat, men jeg tørr liksom ikke legge henne til fordi jeg er redd for hennes reaksjon, det at jeg har spurt noen andre om hennes private msn addresse gir kanskje feil inntrykk, spesielt siden vi ikke egentlig har hatt noen lengre konversjoner på en lang tid. Det jeg egentlig spørr om her er tips eller idèer. Kan forresten ikke evt. svare på noen innlegg på en ukers tid, reiser vekk. (Men ikke med henne ) Takk! Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det med msn adresse ekke noe viktig. Alle har jo"alles" msn. Du kan jo bare si du ville holde kontakten,(Trenger ikke å være en åpenlyst baktanke). Tror du denne jenta har følelser for deg da? Har hun vist noe initativ? Du kan jo prøve deg fram lett og se reaksjoner da mener jeg lett. alt jeg har å si til denne saken hittil. steen Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Sjekk lufttemperatur og bakke helling først. Alltid lurt å vite hvor landet ligger. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Sjekk lufttemperatur og bakke helling først. Alltid lurt å vite hvor landet ligger. 8975090[/snapback] Bare jeg som ikke skjønte hva du mente:S? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg ville ha satset på å bli bedre kjent med henne og vite hvor landet ligger på ferien. Beklager for krøket forklaring. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hehe der tokk jeg den:) var litt krøkete men fin forklaring^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå