LL Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Nå har jeg bestilt vannkjøling, men Netconnection er utsolgt for 3/8" tygon slanger. Er det mulig å kjøpe slike slanger i en annen butikk, Biltema eller lignende? Er bør vel ikke koble 1/2" tygon slanger på en 3/8" CPU blokk, eller er det mulig å få dette tett likevel? Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Kan ikke bruke 1/2" på 3/8" system nei. Men du trenger ikke Tygon slanger, er jo så jævla dyrt. Kjøp heller silikon. Er veldig få steder som selger tygon eller silikon slanger, ellers en netconnection.no Lenke til kommentar
LL Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Men dersom jeg går for silikon får jeg et annet problem. Pumpen og raditoren er 1/2" og CPU blokken er 3/8". Jeg hadde forstått det slik at det fint var mulig å få en 3/8" Tygon slange inn på en 1/2" plugg, siden den var så fleksibel. Dersom jeg velger 3/8" silikon slange, vil jeg kunne få denne inn på 1/2" pluggene? Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Ok Ja det skal være mulig å tre 3/8" slanger på 1/2" tilkoblinger. Men hvorfor kjøper du ikke da bare 1/2" slanger og to overganger fra 1/2" til 3/8" så kjøper du bare en liten stomp 3/8" slange. som du kobler til cpu blokka ? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Går fint og sette 3/8" silikonslanger på 1/2" koblinger. Bare varm opp slangen litt først. Blir fint og tett også da Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Du trenger ikke varme opp slangen bare tre den rett på det har jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå