DevianX Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg har delt forbindelsen min, og satt den andre pc'en til gateway på min. Men det funker tydligvis ikke. Kjører windows XP på serveren og windows 98. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 la inn windows XP på client pc'en og der funker alt fett. men helst kjøre internett i Windows 98, siden det er snakk om en 433mhz pc. Så server pc'en er det ikke noe galt med, kun oppsettet på windows 98 pc'en. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 la inn windows XP på client pc'en og der funker alt fett. men helst kjøre internett i Windows 98, siden det er snakk om en 433mhz pc. Så server pc'en er det ikke noe galt med, kun oppsettet på windows 98 pc'en. Kan noen hjelpe? Hvis du har satt opp ICS på normal måte så skal det da holde og sette opp nettkortet til og motta IP automatisk. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 så du mener at dette skal funke i Windows 98?? jeg har definert ip'en lokalt på nettverket. Hvis jeg har forstått riktig skal jeg sette på auto lokalt? og stille inn proxy på klient pc'ene?? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 så du mener at dette skal funke i Windows 98?? jeg har definert ip'en lokalt på nettverket. Hvis jeg har forstått riktig skal jeg sette på auto lokalt? og stille inn proxy på klient pc'ene?? ICS bruker DHCP og tildele adresser med som standard så det er hvertfall verd forsøket. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Kan du ikke bare bruke XP Cd'ens Network Wizard ? - Home Network eller no sånt heter det.. Funker bra hos meg Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 har ikke prøvd dette enda, men kan godt prøve imorgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå