dimiles Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hei! Har kjøpt meg en Creative Zen V 4GB, men som mange sikkert vet følger det dessverre ikke med strømlader der. Derfor kommer påfølgende 1000 kroners spørsmål: Hvor i Oslo kan man få tak i dette? På forhånd takk! dimiles Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 stikk på gode gamle clasern og kjøp en 99 kroners USB veggkontakt lader, bruk den sammen med USB kabelen som var med spilleren Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Testa det nå. Det funka ikke. Trenger en før jeg reiser imorra helst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 funka det ikke? ja da veit jeg ikke, det skulle i alle tilfeller fungere Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) De gamle laderene til Creative Zen Micro Photo funker, skal vel være mulig å få tak i en sånn en plass. Edit: Ok, ser at han allerede har reist .... Endret 1. juli 2007 av DeathCab Lenke til kommentar
Bootch Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg har en Zen V Plus, dessverre fungerer disse to spillerne sjeldent med USB kontakter som du får kjøpt i butikker og er universal, jeg måtte bestille min fra Creative sine sider.. 300kr inkludert frakt, fungerer helt utmerket! Ser du har reist ja, men et tips til du kommer hjem i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå