MedStud Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Mitt problem er at jeg bare får brukt pcen på 1150mhz. (har en amd 1800+).. det som skjer, er at når jeg setter jumperne riktig, slik at cpuen skal bli 1800+, krasjer den. Alt virker fint...Windows loader, men rett etter blir skjermen helt blå, og en merkelig feilmelding dukker frem. Det hender også ganske ofte at pcen krasjer når jeg spiller spill... Kan dere hjelpe meg å finne feilen tro? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hva sier den feil meldingen? Hvordan OS har du? En muliughet er å formatere og instalere win på nytt Lenke til kommentar
hyper Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg har samma problem men jeg har en XP 2100. hvilket hovedkort her du? Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Har dere skikkelig kjøling da? Overoppheting av CPU kan være en årsak. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hadde et slik fint problem jeg og men det rettet seg når jeg fikk flashet biosen. Lenke til kommentar
MedStud Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 har et Chaintech kort... Flashet biosen? det betyr? det at pcen crasher, kan det ha noe med minnet å gjøre? ev. grafikk kort? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 har et Chaintech kort... Flashet biosen? det betyr? det at pcen crasher, kan det ha noe med minnet å gjøre? ev. grafikk kort? Med det mente han oppdatere bios'en til hovedkortet ditt. Det kan ha noe med minnet å gjøre ja. Prøv med å oppdatere bios'en først. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 har et Chaintech kort... Flashet biosen? det betyr? det at pcen crasher, kan det ha noe med minnet å gjøre? ev. grafikk kort? har hvert borti minne problemer ja. Lenke til kommentar
MedStud Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 det at jeg ikke kan bruke pcen "orginal", kan det ha noe med biosen å gjøre? Lenke til kommentar
MedStud Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 jeg mener, at biosen ikke er ny nok til å funke med en så "god" prosessor....??? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Test den på høyeste mulige hastighet uten at den krasjer for å se om den er unormalt varm, hvis ikke bør du nok lete rundt på hovedkort-produsentens hjemmeside etter en BIOS-oppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå