Shruggie Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg liker ikke tradisjonell trening, men jeg hører yoga er bra for kroppen. Er det noe man kan begynne med selv om man har tre sifre i antall kg og er totalt utrent? Er det noen som vet om et bra sted i Oslo? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ja, Yoga er bra for alle, og nei, jeg kjenner ingen kvalitetsteder i Oslø, men siden du er nerd er det vel ikke så vanskelig å finne dette ut da ... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Yoga skal vist også ha noen stillinger som slipper fri noen fettforbrennende hormoner også, men om dette er 100% fakta vet jeg ikke. Leste det i et kvinneblad da jeg satt og ventet på time hos legen. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Vil anbefale yoga ja. veldig beroliggende og kroppsbeherskende trening. Og gjør aldeles ikke noe om du er lettere overvektig. Heller ikke nerd Er da bare å søke på kvasir for å finne ut av om det er noe i oslo. Selv har jeg vært med på kurs hvor det var en dame i oslo som holdt det, så det er i hvertfall èn som holder yoga der.. Du kan jo kjøpe noen filmer om grunnleggende trening i yoga og da. Lykke til Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Yoga skal vist også ha noen stillinger som slipper fri noen fettforbrennende hormoner også, men om dette er 100% fakta vet jeg ikke. Leste det i et kvinneblad da jeg satt og ventet på time hos legen. 8968213[/snapback] Jeg ville ikke satsa gård og grunn på den uttalelsen der, du. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå