Postkassestativ Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 En kamerat har en Opel Astra 93mod som bare stopper når den blir varm. Har den stått i sola er det ikke sikkert at den starter i det heletatt. Det er mulig å få start på den 5min etter at den har stoppet. Det kommer ingen feil når jeg tar diagonose på den. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Er den helt død, eller er det noen antydning til tenning? Kan være så enkelt som at tennkablene er dårlige/plugger. Det er desverre en skikkelig møkkamotor som sitter i den bilen. Tror ikke jeg vet om dårligere. Det er en motor du gjerne kan skifte toppakning og deler på hver uke. Her snakker jeg om kjennskap på nærmere 10 biler av den sorten jeg har skrudd på. Endret 29. juni 2007 av sesteen Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Slik det er nå starter den med en gang, men stopper etter en liten kjøretur Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Sjekk først om du har gnist eller ikke når den har stoppet, for å se om det er feil på tenning eller bensintilførsel. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Se om du finner noen tips i denne tråden: http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/sho...ad.php?t=130307 Eventuelt søk på forumet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå