kjartanb Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Eg har vore ute og reist i fire månadar i år og i ettertid har eg kome til å tenkje på noko. Totalt sett er det to minnekort som har streika på turen, eit splitter nytt kreton compactflash på 2gb (i eit heilt nytt 400D) og eit 2gb miniSD i ein 6288. Eg har mistankar om at korta har teke kvelden under tryggleikskontrollar e.l. ved flyplassar. CF-en nekta å bli lest av både lesarar til pcar og kameraet sjølv då eg kom til Fiji. Fekk heldigvis retta dette opp med RescuePRO frå Sandisk (heldigvis) då eg kom heim. CF-kortet fungerer fint no. Problem: MiniSD-en har kunna spele musikk heile tida, men nyopplasta data, bileter og video vart etterkvart svært dårleg, hakkete eller ein kunne rett og slett ikkje sjå/bruke dei. Skrive til vart også ein umogelegheit. Då mobilen skulle lagre til minnekortet, stod den og lagra i det uendelege utan at noko skjedde.. Er det mogeleg at desse to korta kan ha vorte skada av flyplassinstrument? Forøvrig håpar eg å få MiniSD på garanti, men dersom scannarar kan vere problem for slike kort anbefalar eg folk å ta kopiar ofte om dei skal ut og fly. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Har ikke hørt om lignende tilfeller, men ikke umulig. Var begge minnekortene av merke Kreton? Personlig har jeg aldri hørt om Kreton før, men hvis det er av det litt billigere slaget så har de ofte en veldig høy feilprosent. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Nei, det skjer ikke noe galt i slike scannere. "A common misconception is that the X-ray machine used to check carry-on items will damage film and electronic media" http://www.howstuffworks.com/airport-security4.htm Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det som derimot ofte skjer er at TOC på kortene blir fucket dersom digicam blir slått av mens det skrives til kortet eller kortet blir nappet ut (kjent problem på mobiler) mens enheten er på. Siden du får dataene tilbake vil jeg si at dette helt klart skyldes at TOC på brikken har blitt fucket, men ikke noe annet av brikken. Dette skyldes i 99,99% av tilfellene at enheten med minnekortet blir blitt slått av eller minnekortet har blitt nappet ut i det den skriver til brikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå