Gå til innhold

Hvordan ta opp mens jeg spiller Xbox 360 ?

bkf_94

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller en VHS opptaker eller DVD opptaker som kan ta opp fra kanalen du har Xboxen på.

8966024[/snapback]

Jeg har en DVD opptaker, hvordan greier jeg å få den inn på ''xbox kanalen'' og hvilken kabel må jeg bruke??

Lenke til kommentar
Du må ha et spesielt kort i PC'n, som jeg forstår det.

Et capture-card, vel.

8965941[/snapback]

Spørmsål.......

1. Er et capture card noe jeg må inn i data'en for å sette inn eller bare noe på en CD

2.Hvilken kabel må jeg bruke for å ta opp når jeg spiller?

3. Hvor får jeg tak i et Capture card??

Lenke til kommentar

Jeg bruker å ta opp mens jeg spiller på 360'n med min DVD opptaker.

Med denne løsningen er du nok desverre nødt å bruke komposittkabel (den gule kabelen), så du kan nok ikke ta opp i "HD kvalitet". Fant ingen DVD opptakere som hadde komponent inn (rød, blå og grønn kabel for video), så opptakene vil nok ikke bli så bra som det du ser vanligvis når du spiller, men det kommer vel ann på hva du skal bruke dem til. Hvis du tenkte å legge opp på youtube eller lage klanfilmer og slikt holder det i massevis.

Andre muligheter vil være capture card som noen nevner, men hvis du allerede har en DVD opptaker så kan du prøve den heller.

Som du sikkert skjønner er det bare å koble 360'n til DVD opptakeren. Her kan du nok koble til med den gule, hvite og røde kabelen. Hvis ikke vil det finnes en scart inngang, og da må du kjøpe en liten scart adapter (klikk her for bilde) hvor du kobler den gule, hvite og røde kabelen i, som igjen går i opptakeren. Så kobler du DVD opptakeren til TV'n.

Lenke til kommentar
Jeg bruker å ta opp mens jeg spiller på 360'n med min DVD opptaker.

Med denne løsningen er du nok desverre nødt å bruke komposittkabel (den gule kabelen), så du kan nok ikke ta opp i "HD kvalitet". Fant ingen DVD opptakere som hadde komponent inn (rød, blå og grønn kabel for video), så opptakene vil nok ikke bli så bra som det du ser vanligvis når du spiller, men det kommer vel ann på hva du skal bruke dem til. Hvis du tenkte å legge opp på youtube eller lage klanfilmer og slikt holder det i massevis.

Andre muligheter vil være capture card som noen nevner, men hvis du allerede har en DVD opptaker så kan du prøve den heller.

Som du sikkert skjønner er det bare å koble 360'n til DVD opptakeren. Her kan du nok koble til med den gule, hvite og røde kabelen. Hvis ikke vil det finnes en scart inngang, og da må du kjøpe en liten scart adapter (klikk her for bilde) hvor du kobler den gule, hvite og røde kabelen i, som igjen går i opptakeren. Så kobler du DVD opptakeren til TV'n.

8969395[/snapback]

Takker, jeg skjønnte hva jeg skulle gjøre men når jeg har koblet TV'en til DV D opptakeren, trenger jeg bare trykke ''record'' også tar den opp??

hadde en slik ''scart'' men jeg hivet (hev) den :(

Endret av bkf_94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...