Mortis360 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Skal kjøpe meg minnekort til telefonen min nå, Nokia E65 som tar microSD. Lurer hovedsakelig på om Kingston er dårligere enn Sandisk? Har forøvrig ett miniSD kort fra ifjor som er fra Kingston og har fungert utmerket. Er Skandisk verdt den forskjellen? Inspill vil bli godt motatt! ~ Mortis360 Endret 29. juni 2007 av Mortis360 Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 På minnekort generelt er det normalt store forskjeller på hastighet. Men et bra Kingston minnekort kan godt være bedre enn et vanlig minnekort. Gjør litt research på de aktuelle kortene og overføringshastighet, men kanskje spesielt med minnekort er det ofte slik at man får det man betaler for - så får du vurdere etter behov. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Bestilte minnekort på, ble til ett Sandisk 1GB (MicroSD). Fant ut at jeg ikke hadde behov for 2GB på telefonen. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Vil si du har gjort et klokt valg. Sandisk og Lexar går for å være de minnekortene med minst feil på, har selv hatt Kingston kort som har feilet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå