Bruker-93156 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Bull Wiken.. 8978855[/snapback] Vennligst hold slikt for deg selv, eller om du absolutt må spre lokaliteten hos truede rovfugler, ta det på PM! Endret 2. juli 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvis du klyver opp Stoltzen kan du se kråker leke seg i hanget når vinden står riktig. Lenke til kommentar
pegaso Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Hi. Enig med Mr.Olsen. Slike opplysninger om truede,sårbare arter bør ikke ofentliggjøres i et forum som kan leses av alle. Hilsen . Stein Ola. Medlem av Norsk ornitologisk forening Endret 2. juli 2007 av pegaso Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Nå har jeg faktisk slettet mitt inngegg så det eneste som gir leserne de opplysningene fortsatt er sitatene deres.. Lenke til kommentar
pegaso Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Nå har jeg faktisk slettet mitt inngegg så det eneste som gir leserne de opplysningene fortsatt er sitatene deres.. Wiken. 8989166[/snapback] Hi. Flott Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg vet at det er en del hegre i et område på Hjellestad hvor jeg bor. Men de stikker av ganske så tidlig når man nærmer seg, så her må man legge seg til rette og vente en god stund under kamuflasje Ta kontakt på PM evnt .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå