VonOs Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Noen som har prøvd hudpleieproduktene, og sminken for menn, som HM har kommet med? Tenker spesielt på ansiktsmaskene. Kunne tenkt meg å prøve disse, om det er noen som har god erfaring med de. Mvh Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Finnes det sminke for menn? Jeg trodde det var en jente greie jeg Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Jada, finnes sminke for menn. Nei, sminke er ikke forbeholdt kvinner. Hvorfor skal ikke menn få lov til å dekke over kviser/ujevnheter i fjeset, og rett og slett se freshere ut? så lenge det ser naturlig ut, er sminke for menn Maskara, leppestift etc. er jeg enig i at er forbeholdt kvinnene. Det skal nevnes at jeg er meget holden med sminke selv. Bruker kun dekkstift en gang i blandt om jeg er litt badie i fjeset en dag. Endret 28. juni 2007 av VonOs Lenke til kommentar
Usagi Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Bruker selv foundation en gang i blandt når jeg skal noe. En kjekk liten sak som gjør fjeset så mye bedre en gang i blandt. Anbefales. Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Og dette ser naturlig ut? Merker/typer du kan anbefalle? Jeg har veldig brun hud, så jeg trenger et produkt som har samme "tone". Jeg har kun sett foundation, dekkstift etc. som har vært veldig lys, og det vil jo bare se dumt ut Lenke til kommentar
Usagi Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 selv bruker jeg transluide fra Lorèal. skal vel finnes i flere toner men jeg er usikker på om den går så alt for mørkt. Jeg pleier å blande den med en hudkrem. dette gir en mer "naturlig" look. Og vær litt sparsom med bruken av foundation. for mye vil gi brune flekker i ansiktet, lite pent. Foreslår at du prøver deg litt fram på markedet og ser hva som passer til din hud og hudfarge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå