papirvann Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Innstillinger i torrentklienten din. 8988933[/snapback] noen som vet hvordan man gjør det i utorrent? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 [email protected] Her er det noe som IKKE stemmer..Telenor bruker da vistnok .com mailadresser,,og IKKE .net(correct me if i'm wrong)...så dette er nok bare "spam" Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 noen som vet hvordan man gjør det i utorrent? 8990872[/snapback] Her har du et fiffig bilde som forklarer det. (Hvorvidt man bør bruke "Enabled" eller "Forced" vet jeg ikke, mulig at "Forced" gjør slik at man kun kan koble opp mot andre med kryptering, og at det er greiest å la den stå på "Enabled"). Lenke til kommentar
jahas Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 hvordan gjør du det i azureuz? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 er nok ikke torrent client som er problemet her, er nok at det er brukt en public tracker så alle kan se ip'en din. så er det auto email script som sjekker whois på ripe.net Lenke til kommentar
Lovise_84 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 er nok ikke torrent client som er problemet her, er nok at det er brukt en public tracker så alle kan se ip'en din. så er det auto email script som sjekker whois på ripe.net Man bør vel være forsiktig...Fikk telefon på onsdag jeg, fra internettselskapet mitt. De hadde mottatt en mail fra Paramount Pictures om at en av deres kunder, min IP var nevnt i mailen, om at jeg hadde lastet ned en film de hadde copyright på, og at saken ville gå videre. Jeg tørr i alle fall ikke ha på mer nedlasting på ei stund. Internettselskapet mitt hadde ikke utgitt mine personopplysninger, men likevel tørr jeg ikke ha på noen ting som helst lengre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå