Penrin Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Heisann. Imårra kjøper jeg meg trolig ny gitar. Har lenge sikla på Epiphone Les Paul, men til min første el gitar, er det et dårlig valg? Hvis dere mener det, hva er så grunnen, og hva er et bra alternativ, bortsett fra stratocaster, og helst ikek dyrere enn 5000? Har hørt mye bra, og noe dårlig om lespauler, så vil bare få avklart dette. Håper noen kan hjelpe meg! Mvh Penrin Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hei. Selv startet jeg med Epiphone (Special mode 2), den har lik form som en Les Paul. Jeg mener at dette er en veldig fin nybegynner gitar. Jeg startet når jeg var 10 år, med Epiphone Special Mode 2. Etter å ha spilt 2 år kjøpte jeg en Jackson Dk2. Men selfølgelig, desto finere gitar du kjøper, jo mer har du lyst til å spille . Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Har en gammal kassegitar, som ike er noe fin, spiller heile tida, så da kommer jeg vel ikke til å gjøre annet? Hehe, men da tror jeg det blir den altså. Og en Fender forsterker. Hørt mye fint om de. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hehe, men da tror jeg det blir den altså. Og en Fender forsterker. Hørt mye fint om de. 8965684[/snapback] Høres bra ut, men hvilken forsterker? Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Gibson - Mener det var SG 5150? Fete gitaren til Angus Young ^^ Endret 28. juni 2007 av Kiwiboy Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Fender Frontman™ 15R eller Fender Frontman™ 25R. Kommer ann på hvor god bundle jeg kan få og hva pengene strekker til. Pappa sponser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå