Gå til innhold

Spill-skjerm


Becks69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anbefaler sterkt den skjermen som de hadde på CPL i dallas.. (verdens mesterskap i counter-strike og andre spill) Sony CPD-G420.

Har den selv også, en glimrende skjerm :D Anbefales på den sterkeste!!

 

Men den er DYR !!

7500 kr

 

Tull og tøys!! Jeg har sjekket, og den kostet litt mer enn 5000kr når jeg kjøpte den hos www.itbutikken.no for ca 2 måneder siden. Men det ser ut som om de ikke selger den der lenger :(

Lenke til kommentar

Det går jo an å bruke prisguiden, da! Da finner man ut at Sony-skjermen selges til 5622,- hos Telebutikken.

 

Dette er en svært bra skjerm til spill, men man behøver nok ikke å legge fullt så mye penger på bordet for å få en som fungerer mer enn tilfredsstillende. Generelt gir skjermer med aperture grill-bilderør (Trinitron, Diamondtron) best bilde i spill, pga. god lysstyrke og flotte farger.

 

Mange av dem, deriblant Sony-en, egner seg derimot mindre til tekstbruk - de har problemer med skarpheten i høye oppløsninger. Hvis du skal bruke skjermen mye til f.eks. programmering eller annet tekstintensivt arbeid i tillegg til å spille spill på den, ville jeg heller gått for en standard, ikke flat shadowmask-skjerm. Da får du også en langt hyggeligere pris som bonus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...