Gå til innhold

Samsung SyncMaster 191T


miniPax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo!

Kom nettopp igjen fra komplett her på laksevåg og ble forferdelig skuffet... stod med lappene i hånden og klar til å kjøpe lillebroren til den du prater om her nemlig 172t... Om du skal bruke skjermen til spilling så glem det, da må du ha crt (fikk jeg erfare idag :evil: )

Men ellers er det en konge skjerm både fin å se på og har det som trengst for å bli en av de beste lcd'ene til en fornuftig penge...

Jeg må nok se etter en god crt nå, noen gode tips noen? Damn!

Lenke til kommentar

gjør som du vil, men jeg prøvde den på unreal tournament i dag og var langt fra fornøydd. Slik som jeg nå skal oppgradere maskina mi med nytt hovedkort, cpu, r9700pro, og ram for å kunne spille u2003 og andre nye spill som kommer på den eller bedre plattformer. Så ville vertfall det å kjøpe et så godt kort som radeon 9700 pro vere bortkastet.. Jeg hadde kjempe lyst på lcd spesiellt fordi den tar seg så ekstremt godt ut osv. men ser nå at det ikke er noe annet valg enn en god crt om jeg skal få utbytte av oppgraderingen og kunne spille spill som doom3 uten "ghosting". Reis til en butikk og prøv selv...

sorry :-?

Lenke til kommentar

har en kompis med hitatchi 17" lcd, med responstid på 16ms...

Han har ikke fått prøvd den på noen spill som u2003 enda så jeg venter til han har fått prøvd det. Har ikke sett noen skjermer med bedre responstid enda... Håper virkelig den klarer det.

 

Min mening er at å spille spill med lcd og ha mer enn 60Hz på skjermen er håpløst, det blir blurry.

Og får du en fps over 60 vil du få ghosting (lyset henger igjen om du beveger deg fort).

Så dermed blir diverre lcd uaktuellt for meg, om ikke den hitatchien klarer bedre.

Lenke til kommentar
Min mening er at å spille spill med lcd og ha mer enn 60Hz på skjermen er håpløst, det blir blurry.

Og får du en fps over 60 vil du få ghosting (lyset henger igjen om du beveger deg fort).

Så dermed blir diverre lcd uaktuellt for meg, om ikke den hitatchien klarer bedre.

 

Nå er vel Hz på LCD og Hz på CRT to forskjellige tinge, er det ikke?

Tenker på at det å se på en LCD skjerm på en bærbar i 60Hz er mye mer behagelig enn en CRT skjerm i 60Hz...Eller er jeg på bærtur nå?

 

Dessuten, hovedbruksområdet til skjermen hadde hovedsakelig blitt Internett og strategispill av typen AOE, Civ3 osv.

Lenke til kommentar

Hz har stort sett ingenting å si på en lcd skjerm, kjører selv 60 hz på min ViewSonic 18" lcd skjerm, og tror ikke ting går noe raskere med dvi kabel, men blide blir bedre, man slipper å konvertere de digitale signalene fra skjermen over til analog.

Har heller ikke merket noe etterslep i spill, og skjermen har 25ms responstid

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva dere har problemer med gutter. Kjører samsung 191t og den herjer i spill. Såklart tilkoblet dvi med et asus gf4 ti4600.

Ser ikke en dritt av ghosting eller noe. Denne skjermen er noe av det feteste jeg har vært borti. PS! det går mye i cs og ut2003 samt diablo 2 her.

Lenke til kommentar
Skjermkortet vet jeg ikke,men de brukte ikke dvi. Det var på komplett på laksevåg...

dvi vil vel ikke gjøre så veldig mye for spillingen sin skyld? Men det vil bli bedre bilde...

Jo det ville gjør det. Ta deg en tur i morgen og prøv med dvi utgangen på skjermkortet. Les en post lenger oppe, han forklare hvorfor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...