Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Driver til WD My Book?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det jeg også mente... for jeg fant ingen CD.

Men når jeg setter den inn i usb'en så skjer det ikke noe...

Lys og alt er på så den ser ut til å virke som den skal.  :hmm:

8965746[/snapback]

Hvor lenge har du prøvd å vente? Etter at jeg byttet til Vista, tar det rundt 3 minutter før min 250GB WD dukker opp.

Lenke til kommentar

Hei. Du får ikke opp noe om funnet ny maskinvare da? Hvis du gjør det så kan det godt hende at den ikke blir funnet i "Min Datamaskin", men den skal ligge under Adminitrative Verkstøy->Datamaskinbehandling->Diskbehandling tror jeg det ligger under. husker ikke helt da jeg bruker Engelsk Windows til vanlig. Hvis den dukker opp i Diskbehandlingen så er det bare å formatere den der og ha NTFS som filsystem på den, så blir det bra.

 

Lykke til.

 

Hilsen. wil.

Lenke til kommentar
Om du har Vista så er det et kjent problem med WD Mybook at de ikke fungerer med Vista.

8967210[/snapback]

Tror ikke det er så veldig utbredt?

Det fungerer OK på min Vista PC. Men det tar noe lenger tid før dukker opp, nesten et minutt. På XP skjer det mye raskere.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

dra ut strømmen i disken og sett den i igjen.. da vil den fungere.. programvare får styring av knappen på harddsiken kan lastes ned fra WD sine sider.. det måtte jeg gjøre etter tidligere å brukt den på 32x XP og nå har jeg 64x Vista.. måtte da laste ned programvaren får å bruke knappen men disken min har fungert hele tiden uten prob..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...