Casiraghi Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg finner ikke installasjons CD'en og har prøvd å google nå men blir ikke klok på hvor jeg finner driveren til HD 'en. Kunne noen hjulpet meg? Er en My Book 320GB essential edition. På forhånd takk Lenke til kommentar
kalli Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Fulgte ikke med noe cd til min... Er bare å sette den inni usb'en! Eller er det noe jeg har misforstått her? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det er ingen driver til en slik HDD. Har du et moderne OS (som Windows XP) og ikke for gammel PC (USB 2) så skal det virke 'av seg selv'. Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Ja det jeg også mente... for jeg fant ingen CD. Men når jeg setter den inn i usb'en så skjer det ikke noe... Lys og alt er på så den ser ut til å virke som den skal. Lenke til kommentar
Sykgaffel Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ja det jeg også mente... for jeg fant ingen CD.Men når jeg setter den inn i usb'en så skjer det ikke noe... Lys og alt er på så den ser ut til å virke som den skal. 8965746[/snapback] Hvor lenge har du prøvd å vente? Etter at jeg byttet til Vista, tar det rundt 3 minutter før min 250GB WD dukker opp. Lenke til kommentar
muuh Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 prøv en annen usb port dersom du ikke alt har testet dette.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hei. Du får ikke opp noe om funnet ny maskinvare da? Hvis du gjør det så kan det godt hende at den ikke blir funnet i "Min Datamaskin", men den skal ligge under Adminitrative Verkstøy->Datamaskinbehandling->Diskbehandling tror jeg det ligger under. husker ikke helt da jeg bruker Engelsk Windows til vanlig. Hvis den dukker opp i Diskbehandlingen så er det bare å formatere den der og ha NTFS som filsystem på den, så blir det bra. Lykke til. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Om du har Vista så er det et kjent problem med WD Mybook at de ikke fungerer med Vista. Har du Xp og den ikke kommer opp, så er det noe usb kontrollere den ikke liker, den er sær. Prøv på en annen pc, ellers er den nok deffekt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Om du har Vista så er det et kjent problem med WD Mybook at de ikke fungerer med Vista. 8967210[/snapback] Tror ikke det er så veldig utbredt? Det fungerer OK på min Vista PC. Men det tar noe lenger tid før dukker opp, nesten et minutt. På XP skjer det mye raskere. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg fant ut i dag at WD diskene var det som gjorde at Vista frøys og var helt umulig hos meg. Lenke til kommentar
roellis Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg har en WD my book 500gb, den funker bare litt og litt. restarter booken, saa funker den litt, men saa plutselige er alle filene "borte", eller saa faar den ikke noe signal i det hele tatt. Er det ingen losning paa dette? Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 dra ut strømmen i disken og sett den i igjen.. da vil den fungere.. programvare får styring av knappen på harddsiken kan lastes ned fra WD sine sider.. det måtte jeg gjøre etter tidligere å brukt den på 32x XP og nå har jeg 64x Vista.. måtte da laste ned programvaren får å bruke knappen men disken min har fungert hele tiden uten prob.. Lenke til kommentar
drbo Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg formaterte en gang min wd myboook 320gb. Jeg fant alt jeg trengte på wd hjemmeside: http://support.wdc.com/download/index.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå