Gå til innhold

Hva synes dere om briller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lesebriller fra Dolce & Gabbana. Føler at intelligenskvotienten min stiger med 20 poeng hver gang jeg har de på meg.

 

Det er ingenting galt med et par gode briller. Det viktigste er trossalt at du skal se godt. Sørg bare for at du snakker med en skikkelig forhandler slik at du finner noen briller som passer til hodeformen din.

 

Jeg brukte briller daglig da jeg var mindre, men i følge diverse synstester jeg har tatt så har øynene mine korrigert seg inn. Har gått fra +3.0 (langsynt) til +0,5.

Lenke til kommentar

Jeg brukte linser før, men syntes ikke det var noe særlig. Bare irriterende og ekkelt å ha dem på. Jeg har skjeve hornhinner, og er litt langsynt. Det er over to år siden jeg sluttet med linsene, og etter det har synet mitt gått fra å være ca +2 til ca +1. Syntes det er litt merkelig. Tror ikke de skjeve hornhinnene har forandret seg da. Jeg tror jeg skal anskaffe meg briller som skal brukes når jeg skal kjøre bil.

Lenke til kommentar

Brukt briller i omtrent 18 nå og har ingen problem med det. Har aldri blitt mobbet noe for det heller. (som jeg kan huske)

 

Jeg foretrekker diskre briller uten innfatning rundt glass. kun glassene og noe som ikke er så tykt og fremtrende over nesen og langs kanten bak ørene.

 

Runde briller kler veldig få! (harry potter briller) Får fort sånn professor/nerd uttrykk..

 

Nei det viktigste er å bruke god tid på å lete og prøve briller. Og ha med deg hjelp eller få de i butikken til å hjelpe deg.

 

Utrolig hvor fort utseendet ditt kan forandre seg ved ulike typer briller! Litt morsomt. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...