On1Musha Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) dette iriterer meg noe imari.. får høyreklikka jeg bare på mappa/hdd jeg skulle dele og delte den... men etter jeg fikk den nye pcen min er det jo bare tull.. di andre maskinene finner da denne pcen, men VIL IKKE inn i mappene eller hdden.. hvorfor ikke? til å med da jeg skal inn på meg selv Min datamaskin så skriver jeg pc navnet i adresselinja, enda da får jeg feil meiling noen som har et svar? Endret 28. juni 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Må du ikke aktivere "skriver og fildeling" under oppsettet av nettverket. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Det har jeg gjort... men det funker enda ikke... Endret 28. juni 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Du har en pc på netverket som kjører Norton... Deaktiver alt av norton produkter på lan'et så virker det Endret 29. juni 2007 av SuperSjur Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) har nokk ikke norton nei... har kun F-secure antivirus og Windows brannmuren jeg skjønne ikke--- med det gammle hovedkortet kunne jeg dele, men med den nye + samme windows xp cd.. går det ikke... hvorfor ikke? er det pga at jeg har Dual Glan? men kom med noen flere spørsmål så skal jeg svare så godt jeg kan... er det en måte å se i service eller hva det heter.. om det er deaktivert? må jo være en feil her.. har ALDRI hatt problemer med å dele.. har det noe å si at jeg har Nvidia chipset? Endret 30. juni 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg tror det er et antivirus/sikerhets program som stenger tilgangen mellom dere Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 F-Secure har aldri gjort det før--- og vis den stenger noe så kommer det opp en pupop med info har tilåmed slått av brannmuren uten hel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå