praystation Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Reportedly, an in-game announcement was made - though it was only sent out to the players in Europe. According to the said announcement, the Resistance: Fall of Man UK servers will be down, beginning 2:30 AM UK time on June 29. The time for the end of the downtime wasn't as exact; it was only indicated that it "will continue into the afternoon". The exciting part is that the announcement says that after the said downtime, the long awaited DLC containing the update (for the worldwide servers) and Map Pack 1 will be available for download. Virker som om alle Resistance fans kan glede seg til i morgen Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Stylish! = ) Må skaffe det.. = ) Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Artig...Kan spille med EU folka jeg snart da:) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Artig...Kan spille med EU folka jeg snart da:) 8966216[/snapback] Imbo, flott å se at spillet får litt stoff til eg sitter å spiller det sjøl. Ang. importspill, pr. i dag er altså disse låst til sin "region" mtp. spillig online? Og dette blir da fikset på? Hørtes utrolig nisse ut ihvertfall,men sålenge det blir sikset på så skal eg ikkje klage. Endret 28. juni 2007 av Mala Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Noen som kan bekrefte at den har kommet ut? orker ikke skru på Ps3'n og sjekke Evt. hvordan er de nye brettene? Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Ang. importspill, pr. i dag er altså disse låst til sin "region" mtp. spillig online? Og dette blir da fikset på? Hørtes utrolig nisse ut ihvertfall,men sålenge det blir sikset på så skal eg ikkje klage. 8966560[/snapback] Mine asiatisk kjøpte spill har iallefall et sørgelig utvalg av online-rom. Frister lite å spille mot asiater med over 500ms ping... Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 BURSDAGSGAVE!! Fikk ikke EOJ som IGN sa og det ser ikke ut til å ha kommet heller, men dette går da fett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå