NgZ Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Fikk litt lite plass i emnetittelen, men den sier vel det meste: I det siste har jeg stadig, faktisk omtrent hele tiden, opplevd at sider på forumet ikke laster ferdig. De blir stående å laste i evigheter, og FFs statuslinje forteller meg følgende: "Overfører data fra statistik-gallup.net" Jeg har enda ikke tatt tiden på hvor lenge den blir stående, men det dreier seg i hvert fall om flere minutter enkelte ganger. Detter er rimelig irriterende, og jeg lurer på hva dette skyldes. Er det en ekstern leverandør av statistikk-tjenester som rett og slett ikke holder mål? Litt googling viser at statistik-gallup.net samenliknes med spyware, og man anbefales og blokkere siden enten i hosts-filen eller på andre måter. Det er mulig det er litt paranoid, men jeg liker det nå uansett ikke. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 TNS Gallup brukers for å lage statistikk over sidevisningene hardware.no (Samt søstersider) og diskusjon.no har. Denne lastes også helt til sist, så skal vel egentlig ikke sette noen stopper for noen av de andre elementene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 http://www.tns-gallup.no/index.asp?type=ta...12266&aid=12266 Her ser du hvor statistikken går. Dette er rett og slett for å samle inn info så man ser hvor man ligger i forhold til resten av de norske sidene. Tar du et kjapt søk så vil du også finne ut at du er ikke den første som har spurt om denne og dette er ikke noe hw.no kan gjøre så fryktelig mye med siden det er norsk gallup som driver denne statistikken (hvis jeg har oppfattet situasjonen korrekt) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Som B-Real sier Skulle det derimot bli et stort problem i fremtiden får vi se hva vi får gjort. (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Endret 12. september 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg