Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pioneer DEH-P7900UB som ikke gir fra seg lyd...?


Anbefalte innlegg

Har kjøpt en DEH-P7900UB nylig. Fikk endelig montert den her om dagen. Alle kabler skal være OK montert, men hvis jeg prøver og spille av en MP3, CD, Radio - whatever, så kommer det ikke lyd. Det er ikke utslag engang på equalizeren når prøver og lytte på radio. Hvis jeg spiller av en mp3 så ser jeg equalizer hoppe opp og ned som den skal, men ingen lyd i speakers.

 

Koblet den inn på onsdag kveld, og jeg lot den stå frakoblet over natten, og når jeg kom fram på jobb i dag (torsdag) tidlig, testet jeg den bare for å sjekke om det hadde hjulpet, og vips! så var det lyd. MP3 funket, CD funket, Radio funket.

 

Så jeg tok av front deksel, tok med det inn til kontoret og satte meg til å jobbe. Når jeg skulle hjem igjen så var det samme problem som i går kveld. Ingen lyd! :ermm:

 

 

Det kan være at jeg har pølsa på noe i menyene som fikk det til å funke i dag tidlig, men har ikke klart å gjennskape det. Har tatt reset, skrudd av AUX1 og stillt rear speakers til speakers (ikke sub), og gjort meg sikker på at den ikke skal ha playback fra noen eksterne avspillere.

 

 

Det er noe som er veldig rart her, og det er sikkert veldig enkelt og fikse det - men siden jeg er 'noob' så klarer jeg ikke se hva som er feil.

 

 

Noen som har erfart det samme og har lyst til å hjelpe en som snart har klødd høl i huggu sitt? :)

 

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...