Oldcrow Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Hei. Jeg har fått tilbud om å kjøpe et komplett surroundanlegg av en advokatbekjent, dette er fra et dødsbo, og han ønsker å slippe alt av anonsering osv. Ble veldig fristet, men ukjent høytalermerke for meg. Specs: Forsterker: Yamaha RX-V596 RDS DVD Spiller: Yamaha S-796 Fronthøytalere: JMLab Chorus 710 Senterhøytaler: JMLab Tantal CC5 Bakhøytalere: JMLab Chorus 705 Aktiv Sub: JMLab Chorus SW 700 Alt av signalkabler er Monster, og høytalerkablene er nesten cm`ern, hehe. Prisen han ville ha for herligheten er 5000 Håper noen her inne har litt mer peil en meg. På forhånd takk. Jørgen Endret 28. juni 2007 av Oldcrow Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 JMLab er ett god merke i hvertfall. Men hvis han har det så kan du jo høre på det å sjekke om du liker det eller ikke. Lykke til med kjøpet hvertfall Lenke til kommentar
fhl Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Det er nok ikke noe å si på dette. Her har du en annen JM Lab pakke, riktignok med større fronthøyttalere, men uten sub og receiver. Her har du bare subben. Hvis du har hørt om Focal, så er JM Lab det samme. Jeg hadde ikke stusset på et slikt tilbud. Frode Endret 28. juni 2007 av fhl Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Ikke noe å tenke på.. go for it Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 JMLab er et godt og respektert merke,den prisen er det ikke noe å si på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå