UrgeLoL Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) US oppdateringen er gjennomført. Her er hva de fikk. Super Stardust HDDynasty Warriors: GUNDAM Demo GTA IV Trailer 2 Superbad Trailer I Know Who Killed Me Trailer The Invasion Trailer License to Wed Trailer Kilde Så dere med amerikansk konto, last ned GTA IV trailer 2. Gleder meg!! Eu butikken er oppdatert Spill/demoer Super Stardust HD Championship Sprint Gauntlet II Ninja Gaiden Demo Trailers Full Metal Jacket Superman Returns Endret 29. juni 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Japan har ikke fått en shiiiiiaaaat Edit: Fikk testa ut Dynasty gundam, fy steik så kjedelig spill med elendig grafikk mye dårligere enn orginale Dynasty Warriors Endret 28. juni 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Japan har ikke fått en shiiiiiaaaat Sjekket inne på PS1-titlene? North America This week: Super Stardust HD - $7.99 Dynasty Warriors: GUNDAM Demo GTA IV Trailer 2 FW 1.82 (adds video support for AVC MP4s?, BC update) Home Beta update (includes more customization and running) In the next couple weeks: The Darkness - demo _________________________________________________________________________ Europe This week (Friday): Super Stardust HD _________________________________________________________________________ Japan This week: AI Mah-Jong Selection (Hamster) DEPTH (Sony Computer Entertainment) Gussun Paradise (IREM Software) Jet Moto (Sony Computer Entertainment) Jumping Flash! 2 (Sony Computer Entertainment) Major Wave Series: Puzzle Mania 2 (Hamster) Major Wave Series: Zipangu Jima: Unmei wa Saikoro ga Kimeru!? (Hamster) Metal Slug (SNK Playmore) Oasis Road (Idea Factory) Panekit (Sony Computer Entertainment) Samurai Spirits III: Zankuro Musouken (SNK Playmore) Samurai Spirits IV: Amakusa Kourin Special (SNK Playmore) Spectral Tower 2 (Idea Factory) SuperLite 1500 Series Cotton Original (Success) SuperLite 1500 Series Sanvein (Success) The King of Fighters '98 (SNK Playmore) The King of Fighters '99 (SNK Playmore) The King of Fighters Kyo (SNK Playmore) XI [sai] (Sony Computer Entertainment) Super Stardust HD, skal være det som er kuult dog.. Selv om SNK Playmore klasikerene, Metal Slug og KoF-serien har en solid hærskare av fans. Endret 28. juni 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
nrøj Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 ser ut som det er en del kuult på japan storen er det noen som har en step for step guiden for å lage en japan konto har prøvd men skjønner ikke bæra av japansk Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Velg Hong Kong som sted, så får du engelsk tekst. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Virker PS1-spill fra Asia på europeisk PS3 (eller PSP)? Og får man betalt? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Tror det. US spill funker i værtfall på eu ps3. La til Europa oppdateringen i første posten. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Tja, ikkje so verst oppdatering denne gongen, kanskje ting er i ferd med å ta seg opp? Om dei klarar å fortsette med å komme med noko interessant kvar veke, trur eg PS-butikken kan bli svært bra. Akkurat no lastar eg ned Super Stardust og Wipeout. Kay Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Edit: Fikk testa ut Dynasty gundam, fy steik så kjedelig spill med elendig grafikk mye dårligere enn orginale Dynasty Warriors 8965012[/snapback] Må seie meg einig der, det der var triste greier. Eg likte DW2, men etter det har serien vore sterkt prega av repetisjon. Det hjelp ikkje når du har eit spel som i utgangspunktet er repetitivt, å pumpe ut eit halv dusin spel som er nesten identiske. Eg hadde trudd at det nye DW-spelet på PS3 i det minste skulle ha betre grafikk, men der tok eg feil. Eg hadde håpt at dei skulle klare å fornye serien litt, med eit spel med større fokus på co-op, eit meir sofistikert kampsystem, og mykje betre teikneavstand, men det var visst veldig optimistisk. Kay Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hvis det kommer 180 titler på PS Store innen mars 08(kilde) så kan vi faktisk forvente 3-5 fulle spill hver uke. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Gjelder det kun nye titler, eller også PSOne-spill og arcade-klassikere? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Nais update... endelig litt godis.. både i US og EU Super stardust hd var jo dritfett.. synd det samme ikke kan sies om gundam demoen Endret 30. juni 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
programmer Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Nais update... endelig litt godis.. både i US og EU Super stardust hd var jo dritfett.. synd det samme ikke kan sies om gundam demoen 8977285[/snapback] Syns Gundam demoen var veldig underholdene, tror jeg måtte 3 forsøk til for å komme gjennom mission'en på demoen. Spillet bringer oss tilbake til gamle dager, den tiden da beat'm up dominerte både i hjemmet og på arcade-maskiner, kanskje derfor det var ekstra underholdene for meg, it brings back old memory. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå