JohnsonsdotNo Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hvordan kan jeg få brent en .ISO fil i 64bit Ubuntu? Jeg laster ned 32bit Ubuntu nå, lastet ned feil så da fikser det nok ALLE problemene jeg har opplevd. Bare må få .ISO filen til spre seg ut som blomster på cd'en så jeg kan restarta og starte installasjonen fra cd'en tenker jeg? Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Høyreklikk på den i filutforskeren nautilus og velg write to disc (eller hva det står) Lenke til kommentar
JohnsonsdotNo Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Nautilus? Ser ikke den. Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 nautilus er den vanlige filutforskeren i gnome. Den som starter når du bruker places menyen... Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Eller hvis du har lasta ned til skrivebordet. Gjør ikke firefox det som standard? Bare høyreklikk på iso fila og velg skriv til plate Bare husk på å brenne på lav hastighet. Hvis ikke kan installasjonen gå feil, hvis plata blir dårlig brent. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 K3b liker jeg best da, veldig pent og bra program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå