DraZeN Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hvilket hovedkort er best viss man skal overklokke og spille Epox 8rda+ Asus a7n8x deluxe Hva kan jeg bruke for å fjerne gammel kjølepasta fra cpuen ??? Er neglelakkfjerner bra??? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hvis du er stinn: bATI r9700 PRO Hvis ikke: POV/Albatron GeForce4 TI4200 XP Neglelakkfjerner er vel greit til å fjerne gugge. Tror kondensfjerner også er bra, men jeg har ikke prøvd noen av delene. Den beste løsningen for meg var å spørre kjemilæreren om litt isopropanol... Lenke til kommentar
boza Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 HOVEDKORT spurte han om ...trøtt Ar? Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg for min del har tenkt på Asus p4g8xdeluxe... se på det på www.asus.com Om du finner et bedre, kontakt meg plz. :wink: Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 MMMMMMM, herlig p4 kort , har desverre en amd liggende . *SELGE* Går det ann å låse pci og agp frekvenser på det kortet ???? Og støtter det pc3200 ram , siden jeg har 512 mb pc3200 corsair ram liggende som jeg ikke vil ha kasta bort Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Egentlig samme hva du velger her, begge er kanon kort. Vet ikke helt, men tror epox har mer options i biosen med tanke på overklokking. Lenke til kommentar
oathunder Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Dette er kortet for OC http://www.abit-usa.com/products/mb/kd7g/ Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 "Based on the VIA KT400 chipset", ehh tror ikke det er no bra valg Lenke til kommentar
oathunder Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Dersom du skal bruke AMD, så er det nok det beste kortet....Abit har alltid vært OC-vennlige kort....... Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Kan jo alltids se på Nforce2 kortet til Abit (om du skal kjøre AMD). Selv bestiller jeg meg et Epox 8RDA+ . Dette kortet er et av de mest stabile visstnok (har førhørt meg litt rundt). Det er ikke mye extras med dette kortet, men det ekstra dilldallet klarer jeg meg foruten. Asus Nforce2 kortet skal visstnok ha litt bios trøbbel, men det tar vel ikke lange tiden før det er fikset (om det ikke er det allerede). Det finnes flere poster om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå