Gå til innhold

Ubuntu Gutsy Gibbon Tribe 2 ute

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Masse fine forbedringer rundt omkring å da. Tema og utseende er satt sammen i en boks med faner som i fedora 7. Fint å ha alt på ett sted.

Frets of fire og iceape suite har også kommet i pakkebrønnene. Ikke akkurat så lett å vite alt nytt som har kommet heller da, når man har såpass mye å velge mellom :)

Lenke til kommentar

Har lagt den inn på laptop'en. INgen kjempe forandringer enda, men registrerte særlig at alle de små programmene som styrer utseende nå er samlet i en applikasjon.

Noen bugs er det, blant annet er fontene latterlig små (tror de driver å gjør noe med dem) og grafikk kortet mitt har mistet 3d akselerasjonen gjennom open source driveren til ati, så jeg har ikke fått testet noen effekter. Mulig jeg prøver å gjøre en frisk installasjon for å se om det blir bedre da.

Lenke til kommentar
Leste noe om at Gutsy Gibbon ville ha kraftig forbedret laptop-støtte, er det noe i dette? Isåfall er det litt fristende å prøve, men på den annen side har jeg endelig fått Arch Linux opp i brukbar stand.. dillemma.

8975702[/snapback]

I hvertfall vil batterikapasiteten bli kraftig forbedret pga av "tickless kernel". Regner med at de gjør andre optimaliseringer også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...