DNA Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Har tenkt tanken på å farge håret for litt forandring. Fant ut en kjempekul farge til håret; litt mørkere farge. Fant fargen ved å se meg i speilet da det en pære på badet ikke virket og mørket gjorde at håret så mørkere ut, og jeg synes det så utrolig kult ut. Og jeg synes fargen passer mer og mer siden jeg har begynt å bli littegran brunere, ikke kjempemye brunere, men litt. Og ser folk som aldri har møtt deg før lett om du farger håret til en naturlig farge? Og kan jeg f.eks vise de i salongen et bilde av meg når håret ser mørt ut og be etter en lik farge? Og er det litt feminint å farge håret eller er det normalt? Bryr meg egentlig ikke om denne parten, men måtte bare høre. Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Jeg farger selv håret "true brown", av samme grunn som deg, for å matche den herlige brunfargen min. Solarium<3 Edit: skal nevnes at det ser heelt naturlig ut Endret 28. juni 2007 av VonOs Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Og er det litt feminint å farge håret eller er det normalt? Bryr meg egentlig ikke om denne parten, men måtte bare høre. 8964569[/snapback] Nei, det er det absolutt ikke Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det er så feminint som du ønsker at det skal være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå