wil Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hei. Her er problemet jeg gjerne kunne tenkt meg å løst: Jeg har nå bytta fra Windows Vista til Windows XP igjen. Slik at jeg da har Windows 2000 og Windows XP i Dualboot istede for Windows 2000 og Windows Vista. Uannsett. Jeg har et tastatur som heter Compaq og det tastaturet er uten Windows tast. Dette bruker jeg på hovedmaskina mi og jeg liker det tastaturet veldig godt. Tingen er bare det at den Windows tasten er ganske praktisk når man skal Åpne Run Command boksen. Dette gjør man ved å trykke på Windows Tast+R. Nå har det seg slik at jeg ikke har den Windows Tasten og jeg kunne tenkt meg å gjort om dette slik at istede for å måtte trykke på Windows Tast+R kunne jeg tenkt meg å hatt det slik at jeg kunne trykka Ctrl+R for å åpne Run Command boksen istede. Noen som vet om slike programmer? I Linux er det veldig enkelt å gjøre dette. Både i Gnome, KDE og Xfce, men i Windows er det værre. Noen som vet om programmer som man kan gjøre slik i Windows? Håper på svar. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå