sir-alex Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg skal snart inn i militæret. Jeg har nå en Nokia n76, men jeg ønsker heller å bytte til en litt mindre, og med lenger batteritid. Størrelsen bør være liten! Batteritiden bør være lang. 3g- er ikke noe must. Kamera trenger ikke være knallbra, men bør være minst 2 MP. Mobilen bør ha mp3 spiller, og mulighet for minnekort. Noen tips?? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 SE W880i kanskje? Kjøpt meg en sånn selv. Utrolig liten og kjekk, og med lang batterikapasitet. Lenke til kommentar
Ray005 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hva med å se på w200i. Den skal tydeligvis være så bra. Liten og billig også. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Har sett litt på w880i. Den sorte modellen. Ønsker ikke klappmobil. Hva tror dere jeg kan få for min Nokia N76, hvis jeg skal selge den? Det følger med 2Gb minnekort, alt utstyr, kvittering og full garanti. Den er som ny omtrent, med plastikk på skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå