Gå til innhold

Har tre characters, hva skal jeg velge videre?


Anbefalte innlegg

Nå har jeg kommet til det problemet at jeg ikke veit hva jeg vil spille som.

Har en orc warrior som er lvl 16, en Nelf Priest, lvl 20, og en gnome mage, lvl 17.

 

Hva skal jeg fortsette med, og hva blir mer morsomt når jeg når høyere lvl?

Har mistet motivasjonen med alle characters:S

 

Fortell meg noe som vil gjøre at jeg vil spille mer på den classen, takk! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville muligens tatt warrior, ettersom jeg allerede har en mage på 70 og er rimelig lei av spillestilen. Da sett fra mitt eget synspunkt som favoriserer PvP (i raids må du nok tanke). Vet ikke hvordan jeg skal motivere deg med dem, though. :p

 

Derimot, mage kan jo aoe-grinde, det frister mange. Må inrømme at det er ganske gøy når du får det til, men pass deg for adds! >.< Er en veldig bra film på Warcraftmovies og som demonstrer aoe-grinding veldig bra:

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=30092

Lenke til kommentar

Warrior eller priest synes jeg. Warrior er MORO å levle når du har kommet til rundt 30-40. :) Artig klasse. Selv har jeg 70 lock, 47 warrior (Fury forresten.) og en 30 rogue som jeg driver å levler. Locken og warriorn er på PvE server, så rerollet Sylvanas og driver å koser meg med en rogue der. Synes rogue er moro (nettopp fått Kidney Shot <3 dengte 35 priest ^^)

Melee er mye morsommere enn caster synes jeg, men det sier jeg vel kanskje siden jeg er vant til caster. Man slipper å tenke på mana i instancer og.

Priest ser veldig moro ut og, og trenger vel ikke bekymre seg for mye på mana selv om man er caster (samme gjelder lock). Og det eier i PvP visstnok.

Lenke til kommentar

Hmm. Nei, warrior blir det ikke, siden jeg er drittlei av tanking fra andre spill..

 

Shadow Priests, er de veldig etterspurte? For om jeg levler priesten min videre, og ikke får meg party pga av de vil ha holy, quitter jeg....

Lenke til kommentar
Hmm. Nei, warrior blir det ikke, siden jeg er drittlei av tanking fra andre spill..

 

Shadow Priests, er de veldig etterspurte? For om jeg levler priesten min videre, og ikke får meg party pga av de vil ha holy, quitter jeg....

8966710[/snapback]

Ikke før på level 70. Før det klarer du deg fint å heale som shadow med mindre du får en 12 år gammel svenske med downs til tank, da hadde holy utsatt den uungåelige wipinga noe...

Og shadowprester er relativt ettertrakta i grupper til å gjøre DPS, men er lettere å fylle opp plassen pga det er fler egnete dps-klasser enn healerklasser. Men er som sagt ikke noe problem hvis du er casual :) .

 

Personlig hater jeg warriors å spille, står fast på level 51 selv om 40+ var dritgøy med relativt bra gear og fury-build :) .

Har en level 70 warlock og en 70 holy priest og holder forøvrig på å levle en druid, noe jeg kan anbefale. Bare du kommer deg forbi 1-10, eventuelt 1-20 så er det knakende gøy!

Lenke til kommentar

Har selv problemer med å velge hva jeg skal spille for tiden...

 

Har en 70 Rogue, 70 warrior, 28 druid, 30 mage, 12 shaman... :S

 

Men det blir jo til at jeg spiller lowlevel characterene i stedet for å grinde rep i Outlands...

 

Så spill den du føler for.. Kanskje litt på hver av dem hele tiden, så du alltid har rested xp? :)

Lenke til kommentar

Du blir mer eller mindre lei alle karakterer etter hvert.

Jeg velger aldri å gi noen tips om hvilken klasse og rase man må, eller bør spille. Det må bli opp til deg selv hvilken spillestil du foretrekker. Ikke la andre synse om hvilken klasse du skal velge å spille.

 

Siden du nå har spilt en mage, priest og warrior å lurer nå på fra andre hvilken av dem du bør velge er kanskje ikke noen av klassene riktige for deg. Kan nesten driste meg til å si at spillet egentlig ikke er noe for deg? :hmm:

Muligens jeg tar feil her, men ved min første karakter hungret jeg for å komme meg videre, oppdage nytt land, møte flere folk etc.

 

Både warrior og mage er klasser som er artige å spille på lave nivåer. Presten du har spilt er gørr frem til 20, det er på en måte dem andre også, men ikke i samme grad. Har selv spilt opp alle klassene du har, og fant det aldri kjedelig.

(Unntaket var prest fra 1 - 20, men etter 20 blir ting mye bedre)

 

Et tips.

Finn ut om du har venner som spiller wow. Start sammen med dem, gruppe med kjente kan gjøre mye om du finner det kjedelig.

Lenke til kommentar
Nå har jeg kommet til det problemet at jeg ikke veit hva jeg vil spille som.

Har en orc warrior som er lvl 16, en Nelf Priest, lvl 20, og en gnome mage, lvl 17.

 

Hva skal jeg fortsette med, og hva blir mer morsomt når jeg når høyere lvl?

Har mistet motivasjonen med alle characters:S

 

Fortell meg noe som vil gjøre at jeg vil spille mer på den classen, takk! :p

8964374[/snapback]

 

Om du har mistet motivasjonen med alle de chars du har, hva med å prøve en annen klasse? Eller slutte å spille? :tease:

 

Hvordan skal vi vite hva du synes er morsomst? Å spille videre på en char du ikke liker fordi noen andre synes den klassen er moro, det blir litt for dumt. Les de chartrådene som ligger på forumet her + de på wow-europe forumet. Da finner du ut av hvilken rolle de klassene har i raid. Ellers om du har planer om pvp, sjekk talents til de forskjellige klassene og hvilke skills du får, og på den måten finner du ut om det høres moro ut.

 

Det er i hvert fall mye bedre enn å spille videre på en klasse fordi noen ukjente på et forum synes det er moro. Men er det sånn at det er et slit å spille allerede rundt lvl 20 ville jeg funnet meg et annet spill ;)

Lenke til kommentar

Allright, da har jeg lest igjennom alle innleggene deres, og må si jeg er fornøyd:p

 

Fikk tilbake litt av motivasjonen med magen, så da fortsetter jeg der, og om jeg mister motivasjonen der, fortsetter jeg med priesten.

 

Finne meg et annet spill :O Såå lei er jeg ikke (:

 

Men uansett, takk allesammen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...